|
کدخبر: 253477

ورود پرسروصدای مینی ون کیا کارنیوال ۲۰۲۲

خودرو ورود پرسروصدای مینی ون کیا کارنیوال ۲۰۲۲

ون، خودرو محبوب هر خانواده است. زیرا می توان با اجاره ون به راحتی با تمامی اعضای خانواده به سفر رفته و نگران تعداد افراد در سفر، نباشیم.

امروزه، کرایه ون در بازارهای گردشگری، حرف اول را میزند. ون ها اتومبیل‌های چندمنظوره معروف هستند که در ابعاد مختلف جهت مصارف خانوادگی یا تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. مینی ون کیا کارنیوال، یکی از معروف ترین ون های بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مینی ون، با قیمتی نسبتا متعادل و ظاهری زیبا، خود را در لیست بهترین مینی ون ها، جای داده است.

تاریخچه مینی ون کیا کارنیوال سدونا

کیا کارنیوال، از سال 1998 وارد بازار شد. نسل اول این خودرو در سال های 2008 و 2009 تولید شد. این خودرو، در قالب چهار نسل عرضه شده است. تولید کننده این خودرو، شرکت کیا موتورز است که یک برند معروف آسیایی می باشد. شرکت کیاموتورز پس از آغاز فعالیت خود در سال ۱۹۴۴ به‌عنوان یک کارگاه تولیدی قطعات دست ‌ساز دوچرخه واقع درحومه شهر سئول کره جنوبی آغاز کرد. نام «کیا» برخاسته از نامی چینی-کره ای است که شامل کلمه «کی» به معنای برآمدن و «آ» به معنی آسیا است. به‌اختصار نام این شرکت معنای برآمده از آسیا را القا می‌کند.

کیا، یکی از مهم ترین و محبوب ترین برند های خودروسازی جهان محسوب می شود و پس از کمپانی هیوندا، در جایگاه دوم جهان قرار دارد.

طراحی ظاهری کیا کارنیوال

کیا کارنیوال در میان مینی ون های دیگر، طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد. ظاهری آرام، محافظه کار و البته کمی خشن، از ویژگی های این خودرو می باشد. مینی ون کیا کارنیوال، کاملا یک خودرو مسافرتی برای اعضای یک خانواده به شمار می رود.

فضای داخلی مینی ون کیا کارنیوال، دارای ۳ ردیف صندلی برای ۷ سرنشین است. در صورتی که فضای بار بیشتری نیاز داشته باشید، صندلی های ردیف سوم قابل برداشتن و صندلی های ردیف دوم قابل جمع شدن هستند.

در طراحی ظاهری این خودرو، یک خط بدنه مسطح، از چراغ های جلو تا چراغ های عقبی این خودرو کشیده شده است. این امر باعث شده تا کاپوت طولانی‌ تر و صاف ‌تر و افتاده‌ تر از سایر ون‌ها به نظر برسد.

مینی ون کیا کارنیوال 2022 و نکات فنی آن

جدیدترین مینی ون کیا کارنیوال، در سال 2022، وارد بازار شد. این خودرو از نظر راحتی سرنشینان، در صدر کلاس خود قرار گرفته است. صندلی‌های جلوی گرم شونده و خنک شونده، از دیگر ویژگی های این خودرو می باشند.  با خواباندن صندلی های ردیف سوم، به فضایی معادل 86.9 فوت مکعب، دست پیدا می کنید. اگر بتوانید صندلی های ردیف دوم را نیز جا به جا کنید، فضای به دست آمده از خودرو شورلت نیز، بیشتر خواهد شد.

موتور مدل 2022 این خودرو، از سال های قبلی خود بزرگتر و قدرتمند تر است. موتور شش سیلندر ۳.۳ لیتری مدل 2021 با خروجی قدرت ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور ۲۴۸ پوند فوت جای خود را به یک موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری با توان تولید ۲۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۱ پوند فوت گشتاور در مدل 2022، داده است.

مدل 2022 این مینی ون، کاملا جدید است و جایگزین کیا سدونا شده است.

 

قیمت کیا کارنیوال 2022

کارناوال 2022 با قیمت اولیه 32100 دلار عرضه می شود. قیمت این مینی ون، در رده متوسط دیگر خودروها قرار دارد. این مینی ون، سواری نرمی دارد و سیستم تعلیق آن در جذب ناهمواری های جاده ای، به خوبی عمل می کند.

شما میتوانید با اجاره ون به راحتی با دوستان و اعضای خانواده خود به سفر رفته و در کنار یکدیگر، از مکان های گردشگری و طبیعت، لذت ببرید. بهتر است، قبل از اقدام برای کرایه ون، شرایط و مدارک شرکت منتخب را بررسی کرده و پس از آن برای رنت خودرو خود، اقدام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها