|
کدخبر: 244064

خرید اقساطی خودرو با فرنام خودرو

واقعیت این است که همه ما دوست داریم یک خودرو شخصی داشته باشیم، اگر این خودرو لوکس و مدرن باشد که چه بهتر، اما اگر نشد و توان مالی برای خرید خودرو مدرن نداشته باشیم، ترجیحمان این است با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، یکی از حداقلی‌ترین امکانات رفاهی را برای خود یا خانواده فراهم کنیم.

خودرو شخصی اگرچه ظاهرا با هدف کاربردی که در سهولت رفت و آمد دارد مورد تاکید است، اما نمی‌توان از نقش آن در کاهش قابل توجه مخارج جانبی زندگی، بالا بردن سطح رفاه و معیشت و کسب وجهه اجتماعی غافل شد.

شاید برایتان جالب باشد اما خوب است بدانید که یکی از دلایلی که مدیران، گاها دو کارمند با امتیاز و شرایط یکسان را برای ارتقا انتخاب می‌کنند، این است که گزینه انتخابی‌شان مجهز به خودرو شخصی است، بنابراین می‌تواند در روابط برون سازمانی و حضور به موقع در سر کار موثرتر عمل کند.

بنابراین شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌تواند یک راه حل کاربردی برای ماشین دار شدن باشد و ماشین شخصی غیر از مزایایی که عنوان کردیم، فرصت یک تفریح ارزان قیمت در پایان هفته را نیز برای شما فراهم می‌آورد.

چرا بهتر است به سراغ خرید اقساطی خودرو برویم؟

اکنون که به اصطلاح عوام بدون ماشین شخصی دیگر نمی‌صرفد، واقعا بهترین راه ماشین دار شدن چیست؟!شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو یا خرید نقدی؟ یعنی دست روی دست بگذاریم و یک قران و دو زار جمع کنیم و پول روی پول بگذاریم تا بتوانیم ماشین بخریم و پول آن را یک باره پرداخت کنیم حتی اگر کار کرده و دست دوم باشد، یا نه منطقی‌تر این است که در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو یا فروش اقساطی سایپا شرکت کنیم؟؟

شما چه فکر می‌کنید؟! واقعا کدام گزینه بهترین راه حل در شرایط اقتصادی کنونی است؟ اصلا آیا تا به حال از منظر نفع و ضرر اقتصادی به مقوله شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو  یا خرید نقدی خودرو دست دوم فکر کرده بودید؟!

چالش‌های خرید نقدی خودرو صفر

اگر موجودی حساب ما به قدری باشد که یک خودرو فنی و آپشنال را با پول نقد بخریم که چه بهتر. چه کسی از بدهکار نشدن و نپرداختن سود بدش می‌آید؟!

همه ما یکی از بزرگترین رویاهایی که در سر داریم این است که یک سدان شهری لوکس برای رفتن سر کار و عبور و مرور روزانه و یک کراس اوور آپشنال برای سفر‌های خانوادگی داشته باشیم، مگر غیر از این است، اما پول کجاست؟!

مساله این است که در شرایط محال ما حتی اگر بتوانیم ماهانه 10 میلیون تومان پس‌انداز کنیم هم نهایتا سر سال 120 میلیون تومان پول خواهیم داشت!

 پولی که بابتش هیچ خودرو داخلی یا خارجی صفری را نمی‌توانیم بخریم. بنابراین مگر راهی جز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو باقی می‌ماند؟!

مساله دیگر این است که حتی اگر پول کافی وجود داشته باشد هم صرف هزینه برای وسیله‌ای که استهلاک‌پذیر است، توجیه اقتصادی ندارد. در حالی که صاحب سرمایه میتواند با پول موجود در دیگر طرح‌های اقتصادی سودآور شرکت کند و با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا صاحب خودرو مورد نظر شود. در واقع باید صراحتا گفت، نفع اقتصادی خرید قسطی ماشین بیشتر است.

چالش‌های خرید نقدی خودرو کار کرده

وقتی به جای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو جفت پایتان را داخل یک کفش می‌کنید که زیر بار اقساط نمی‌روم و باید نقدا خودرو بخرم، ناگزیرید تا دامنه انتخابتان را محدود کنید و به اندازه توان مالی‌تان تصمیم بگیرید.

بنابراین به سراغ خودروهای کار کرده خواهید رفت. خودروهایی که تکنولوژی قدیمی دارند، ایرادات پنهان بسیاری دارند که بعد از مدتی یکی پس از دیگری آشکار خواهد شد و شما دیگر امکان استفاده از خدمات پس از فروش را نیز نخواهید داشت.

هم چنین مصرف سوخت، هزینه نگهداری و تعمیر ابن خودروها هم بالاتر است و بازار فروش خوبی هم نخواهند داشت، چون چندین دست چرخیده‌اند. بنابراین مختارید که با انتخاب شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو خودرویی را انتخاب کنید که به نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت شما محسوب شود، یا با خرید یک خودرو کار کرده سرمایه خود را در چاه بریزید!! به هر حال شما با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو یا فروش اقساطی سایپا صاحب خودرویی می‌شوید که چند سال دیگر قیمت آن دو برابر خواهد شد، اما هرچه از عمر خودرو دست دوم بگذرد، از ارزش آن کاسته می‌شود.

مزایای خرید اقساطی خودرو

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو مزایای زیادی برای خریدار خواهد داشت که در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم:

  • با صرف کم‌ترین پول صاحب یک خودروی لوکس و مدرن می‌شوید

خرید اقساطی خودرو، فرصتی طلایی است تا با صرف کمترین پول، یک خودرو فنی و مدرن را از آن خود کنید. خودرویی که چندین ماه دیگر بر ارزش آن افزوده خواهد شد و نفع اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • برنامه ریزی در اقتصاد خانوار را تمرین کنید

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو باعث می‌شود تا منضبط شوید. مبلغ اقساط را کنار بگذارید، برای هزینه‌های انرژی مصرفی برنامه ریزی کنید و ریخت و پاش‌های غیر ضروری را حذف کنید.

  • قدرت انتخاب بالا

وقتی قرار است با سرمایه کم و به شکل قسطی خرید کنید، هیچ مانعی در تصمیم شما وجود ندارد. به ویژه این که با مجموعه‌ای معامله کنید که در مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت، منعطف عمل کند و نظر شما را دخیل کند.

به عنوان مثال، فرنام خودرو یکی از آن مجموعه‌هایی است که در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با نظر مشتری مبلغ اقساط را تعیین و قرارداد را تنظیم می‌کند تا خریدار توان مالی باز پرداخت را داشته باشد و خانواده‌اش تحت فشار قرار نگیرند.

شرایط خرید اقساطی خودرو از فرنام خودرو

اگر به دنبال معتبرترین مرکز فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا هستید،این مژده را به شما می‌دهیم که جستجو پایان یافت. فرنام خودرو که سال‌هاست به نامی معتبر و آشنا در بازار خودرو تبدیل شده است و صدها معامله موفق را به سرانجام رسانده، طرح فروش اقساطی خودرو را با شرایط عالی و ویژه در دستور کار قرار داده است. از جمله شرایط فرنام خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل فوری و آنی
  • ثبت سند به نام خریدار
  • فروش خودرو با مناسب‌ترین قیمت
  • فروش اقساطی ایران خودرو
  • فروش اقساطی سایپا
  • فروش اقساطی خودرو باکمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت فرنام خودرو و برای اخبار خودرو به وبلاک فرنام خودرو مراجعه فرمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها