|
کدخبر: 242667

عجیب ترین سارق خودرو در تهران دستگیر شد

سارق جوان که خودرو را همراه راننده اش می ربود، در جریان سومین سرقت خود ناکام ماند و دستگیر شد.

 بیست‌ویکم بهمن امسال فردی به پلیس ۱۱۰ تهران زنگ زد و اطلاع داد سارقی برادرش را ربوده‌است.

با حضور ماموران کلانتری جنت‌آباد در محل حادثه در غرب تهران با تحقیقات شاکی مشخص شد، در حال آموزش رانندگی بودند و هنگام جابه‌جا شدن پشت فرمان، سارق سوار خودرو شد و در حال فرار بود که برادرش به خودرو آویزان شد تا مانع فرارش شود اما سارق او را هم با خود برد.

ماموران به تعقیب سارق پرداختند و بعد از طی مسافتی ابتدا پسر ربوده شده را پیدا کرده و بعد سارق را بازداشت کرد و خودرو از او توقیف شد.

در بازرسی بدنی از سارق، یک برگه معاینه فنی خودروی ال‌۹۰ و یک کارت سوخت خودروی مگان کشف شد. متهم ۲۶‌ساله در تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و با انکار سرقت گفت: خانه‌ام در مهرشهر کرج است و برای دیدن دوستم به تهران آمدم.

این دو نفر در حال عقب و جلو کردن خودرو بودند و گمان بردم کمک می‌خواهند که سمت‌شان رفته و همان لحظه وسوسه سرقت سراغم آمد و سوار خودرو شدم. مرد جوان با من درگیر شد و خواست مرا پیاده کند که نتوانست و به خودرو آویزان شد و او را با همان حال ربودم که بعد از طی مسیری ماشین را رها کرد اما خیلی زود دستگیر شدم.  برگه معاینه فنی و کارت سوخت را هم یک‌بار که در خودروی اینترنتی مسافر بودم، پیدا کردم.

ماموران در ادامه به استعلام از دو مدرک پیدا شده از وی پرداختند و معلوم شد متعلق به دو راننده بوده که از آنها سرقت شده‌است. با شناسایی دو راننده از آنها تحقیق شد. راننده خودروی مگان گفت: برای خرید از خودرویم پیاده شدم.

سمت در شاگرد رفتم تا کیفم را بردارم که یکدفعه مردی سوار خودرویم شد فهمیدم سارق است و مرا با خودش ربود. در راه با او جدال می‌کردم تا خودرو را نگه دارد اما مرا بیرون انداخت و فرار کرد. خودرویم را روز بعد رها شده یافتم اما کارت سوختم در آن نبود.

زنی هم که در دام سارق گرفتار شده بود نیز گفت: روز بیستم بهمن امسال با سوارشدن به خودروی ال‌۹۰ خود در محله تهرانپارس برای خرید از خانه بیرون رفتم. بعد از خرید سمت صندوق عقب رفتم که سارق سوار خودرو شد. سریع روی صندلی عقب نشستم که مرا ربود و با خودش برد. بعد از یک ساعت مرا از خودرو به بیرون پرت کرد. امروز خودرویم را ماموران در محله‌ای دیگر رها شده یافتند.

 مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: با توجه به شکایت خواهر و برادر و دو شاکی دیگر، تحقیقات از سارق آدم‌ربا در پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: جام جم

ارسال نظر