|
کدخبر: 238150

بازداشت زوج سارق تهرانی در نیاوران + عکس

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری زوج سارق لوازم خودرو در شمال تهران و ۱۴ فقره کشف خبر داد.

زوج سارق دستگیر شدند. زوج سارق دست به سرقت لوازم خودرو می زدند. محدوده سرقت زوج سارق نیاوران بود. زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند. تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط زوج سارق در دوربین‌های مداربسته برج موجود است.

زوج-سارق

سرهنگ " مجید سلیمانی مقدم " اظهار داشت: روز گذشته عملیات کلانتری حین گشت زنی در خیابان "نیاوران" به راننده  و سرنشین  یک دستگاه خودرو که در حال پرسه زنی بی هدف بود مشکوک می‌شوند.

وی افزود: عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و در حین بررسی نگهبان یکی از برج های مجاور به ماموران مراجعه و اعلام کرد که تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط متهمان در دوربین‌های مداربسته برج موجود است و بدین ترتیب  این زن و مرد دستگیر به کلانتری منتقل می شوند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان عدادی لوازم خودرو سرقتی اعم از ضبط و باند کشف شد افزود: این زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو دیگر معترف شدند.

سرهنگ سلیمانی مقدم  با اشاره به اینکه  تا کنون ۱۴ تن از مال باختگان شناسایی شدند در پایان خاطرنشان کرد : تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها