|
کدخبر: 240483

لغو تحریم ها استارت گرانی این خودرو را زد

هرچند که با از سرگیری دور هشتم مذاکرات وین بازار خودرو ترمز قیمت ها را کشید و اکثر خودروهای پرمشتری بدون تغییر قیمت معامله می شوند اما در این میان کوئیک دنده ای یک استثنا است و با جهش ۲۲ میلیون تومانی قیمت معامله می شود.

با از سرگیری دوباره مذاکرات وین در دور هشتم بازار خودرو ترمز قیمت ها را کشید و اکثر خودروهای پر تیراژ بدون تغییر قیمت خاصی معامله شدند. در این میان خودروی کوئیک دنده ای استثنای امروز بازار است و با ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت معامله می شود!

از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در گروه خودروهای پژو امروز تغییر قیمت چندانی رخ نداده است.

در بازار امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر و با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان معامله می شود و پژو پارس معمولی که از قیمت ۲۸۰ میلیون تومان کوتاه نمی آید، همچنان با این قیمت خرید و فروش می شود.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما اندکی کوتاه آمد و امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۳۲۴ میلیون تومان معامله می شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم بدون تغییر ماند و با بهای ۲۶۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته به طور بی وقفه صعودی بود امروز بدون تغییر قیمت فروخته می شود. بهای این خودرو هم اکنون ۳۶۶ میلیون تومان است.

پراید امروز اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد و بهای پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۹ میلیون تومان رسید اما در مقابل بهای پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۷۳ میلیون تومان رسید.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شود و تیبا دو پلاس هم هم با کاهش یک میلیون تومانی قیمت به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

ساینا دنده‌ای امروز ۳میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۹۳ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای امروز دوباره جهش قیمت را تجربه کرد و با ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۱۷ میلیون تومان رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    ملت اگرعاقل باشندایرانخودروراتحریم کندنخ رید با هماهنگی بین همه مردم وبانخرین شرک تهای خوروراوشکسته کنید

  • ناشناس ارسالی در

    کار از جای دگر خرابه .به تحریما ربط ندار ه.مرد حسابی در عرض ۳سال ۱۰۰۰تومن شده یکص د هزار تومن

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه حالمون ازچرندیات شما درمورد این قیمتهای کذایی ومضحک بهم میخوره تاوقتی که قیمتها تا ۵۰۰درصد پایین نیاد لال بشید وهیچ خبری منتشر نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    آخه باید دید مدیر عاملش کیه و با کی فامیله امتیازش مال کیه آخه اینطوری بالارفته بعد عراق همه رو پس میده برای مردم بدبخت خدا لعنتتان کنه چطور هیچ کس نمیتونه جلو شونو بگیره درصورتی همه مردم رو کنترل میکنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها