|
کدخبر: 240327

وضعیت بازار محصولات سایپا با شنیدن اخبار کاهش قیمت ارز

امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ رصد بازار سایپایی ها نشان دهنده آن است که سایپایی ها با افزایش حداقلی قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی های بازار امروز ۳ محصول سایپا در بازار افت یک میلیون تومانی در بازار داشتند و مابقی محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار قیمت گذاری شدند. تغییر نامحصوص سایپایی ها در بازار در حالی رخ داد که امروز دلار افت بیش از ۳۰۰ تومانی در بازار داشت.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار افت یک میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد و با این شرایط قیمت آن به ۱۹۵ میلیون تومان رسید.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر در بازار ۱۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا ۲ معمولی» نیز بدون تغییر در بازار ۱۸۶ میلیونی شد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR » افت ۱ میلیون تومانی در بازار داشت قیمت آن به ۱۹۹ میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم با افت ۱ میلیون تومان در بازار ۱۹۴ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت-خودرو-سایپا

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها