|
کدخبر: 238887

تنوع قیمت در بازار ایران خودرو + جدول

پرونده بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ چگونه بسته شد؟ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها امروز با تنوع قیمتی در بازار عرضه شدند.

خودرو تنوع قیمت در بازار ایران خودرو + جدول

بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز شکل عجیبی به خود گرفتند، بطوریکه برخی از محصولات ایران خودرو امروز رشد قیمت داشتند، برخی دیگر با افت قیمت در بازار عرضه شدند و برخی دیگر ثبات قیمت را تجربه کردند.

با توجه به رصد بازار محصولات ایران خودرو تغییر قیمت محصولات این شرکت امروز شامل خانواده پژو شد؛ بطوریکه «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز افتی ۲ میلیون تومانی در بازار داشت افت قیمت این خودرو با نوسان رو به پایین نرخ دلار در بازار همزمان شد. اما در مقابل «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز رشد ۵ تا ۸ میلیون تومان در بازار داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو کمبود برخی از خودروها در بازار رشد قیمت این خودرو ها به همراه داشته به طوریکه در حال حاضر بازار با کمبود پژو ۲۰۶ صندوقدار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار روبرو است و این امر موجب شد تا در بازار رشد قیمت داشته باشند.

از سوی دیگر هرچند بازار خودرو با نوسان در حال قیمت گذاری است، اما به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در بازار با افت ۲ میلیون تومانی قیمت عرضه شد و قیمت آن به ۲۷۱ میلیون تومان رسید، اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز رشد قیمت قابل توجهی داشتند. براساس ارزیابی بازار خودرو «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز ۸ میلیون تومان در بازار گران شد و قیمت آن به ۳۲۰ میلیون تومان قیمت رسید و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز رشد ۵ میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

براساس رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده دنا تغییر قیمت نداشت. با این شرایط «دنا معمولی» امرزو ۳۵۵ میلیون شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز بدون تغییر در بازار ۴۹۷ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF۷» تغییر قیمت در بازار نداشت و قیمت این خودرو در بازار به ۲۸۴ میلیون تومانی رسید، قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به ۳۱۵ میلیون تومان باقی ماند.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت-خودرو

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر