|
کدخبر: 237272

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار+ جدول

قیمت ماشین های ایران خودرو در روز چهارشنبه شش بهمن ۱۴۰۰ در پاره‌ای موارد با کاهش اندک مواجه شده که در خبر پیش رو اطلاعات بیشتری در این زمینه به آگاهی شما خواهد رسید.

 پس به منظور اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و دریافت اطلاعات بیشتر در این‌ مورد، توجه شما را به ادامه خبر جلب می‌کنیم.

قیمت ماشین های ایران خودرو در روز چهارشنبه ششم بهمن ماه ۱۴۰۰ عمدتا بدون تغییر گزارش شده و تنها یکی دو مورد از اعضای خانواده پژو ۲۰۷ و سمند با کاهش قیمت اندک نسبت به روز قبل روبرو بوده‌اند؛ از جمله قیمت پژو ۲۰۷ دنده ‌ای مدل ۱۴۰۰ و سمند سورن پلاس با کاهش جزیی همراه بوده است. بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای حدود نیم درصد پایین آمده و ارزش مدل ۱۴۰۰ آن در بازار آزاد به نزدیکی ۳۵۹ میلیون تومان رسیده که نزول حداقل چند میلیون تومانی را نسبت به دو هفته قبل نشان می‌دهد.

محصولات خانواده سمند عمدتا روز آرامی داشته و قیمتشان نسبت به روز گذشته خیلی تغییر نکرده است؛ در این راستا سمند LX  با موتور EF۷ مدل ۱۴۰۰ قیمتی بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان دارد و قیمت سمند ال ایکس ساده (با موتورxu۷) مدل ۱۴۰۰ هم حوالی ۲۶۰ میلیون تومان گزارش شده که نشان از عدم تغییر آن نسبت به چهارشنبه هفته پیش دارد.

در محصولات سری دنا تحول چشمگیری رخ نداده و بر این مبنا قیمت دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ برابر ۳۶۵ میلیون تومان برآورد شده است. البته قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک به حوالی ۵۰۵ میلیون رسیده که حدود ۵ میلیون تومان از هفته قبل پایین تر است.

اگر خواهان کسب اطلاعات دقیق‌تر هستید، در ادامه می‌توانید قیمت روز محصولات ایران خودرو را به صورت تفکیک شده و در قالب جدول مشاهده کنید تا داده‌های کامل‌تری در زمینه قیمت ماشین های ایران خودرو طی روز چهارشنبه شش بهمن ۱۴۰۰ به دست آورید. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط پرنوسان اقتصاد کشور، احتمال بروز اختلاف بین قیمت‌های مندرج در جدول زیر با بازار آزاد همواره وجود خواهد داشت.

 


ایران-خودرو-۱

ایران-خودرو-۲

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر