|
کدخبر: 237021

الاکنگ قیمتی خودرو با دلار + جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بسیاری از پرتیراژهای ایران خودرو با رشد ۱ میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی ثبت شد که نرخ دلار امروز نوسان رو به پایین داشت، اما ایران خودرویی ها بی تفاوت نسبت به نرخ دلار شکل افزایشی در بازار به خود گرفتند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان الاکنگی پی در پی نرخ دلار در هفته جاری فعالان بازار خودرو را خسته کرد و این امر موجب شد تا امروز شاهد آن باشیم که بازار بدون توجه به نرخ دلار و نتایج مذاکرات در بازار با رشد قیمت عرضه شود.

از سوی دیگر همچنین نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات و نوسان پی در پی نرخ دلار خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF۷»، «دنا معمولی» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندقدار» در بازار با رشد قیمت عرضه شده اند.

براساس رصد بازار خودرو در میان خانواده دنا نیز امروز «دنا معمولی» با رشد ۲ میلیون تومانی در بازار ۳۵۴ شد. اما قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر در بازار ۵۱۰ میلیون تومان رسید.

در میان خانواده ۲۰۶ نیز هرچند «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» تغییر قیمت نداشت و ۲۷۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد، اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز با رشد یک میلیونی در بازار با قیمت ۳۱۰ و ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خوردند.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد رشد ۲ میلیونی قیمت «سمند LX با موتورEF۷» در بازار بودیم و قیمت این خودرو در بازار ۲۸۴ میلیون تومانی شد، اما قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به ۳۱۶ میلیون تومان رسید.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت-خودرو-ایران-خودرو

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها