|
کدخبر: 236742

فروش فوری جدید سایپا + تاریخ و جزییات

طرح فروش فوری ۶ محصول شرکت سایپا ویژه بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد.

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال ، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه بهمن ماه (یه صورت قرعه کشی) به شرح جدول ذیل اعلام می شود:

فروش-فوری-سایپا

متقاضیان محترم از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ( (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند.

منبع: ایران جیب
  • ناشناس ارسالی در

    بعد طی مراحل 7 خوان رستم برای ثبت نام در سایت خون خوار سایپا و همچنین بعد ثبت نا م در قره کشی برای استثمار مشتری و بعد بر نده شده در قره کشی بیشتر از 60% وجه خودر و بی کیفیت را از مشتری آن هم با ضرب العج ل 3- 4 روزه دریافت میکنند خودرو بی کیفیت ی که قرار بعد 7-8 ماه دیگر آن هم به قیمت روز تحویل مشتری بدهند ! این در حالی است که قیمت بازار آزاد پایین تر از قیمت خود شرکت میباشد ! پس این چه کاری که این شرک ت خون خوار با مشتری خود به راه انداخته و او را استثمار میکند تازه اگه هم انصراف بدهی بعد چندین ماه دیگر با اما و اگر به حساب مشتری واریز میکند ! این چه کاری دیگ ر چرا مسئولین چنین اجازه ای به این شرکت لجن و خون خوار میدهند ! و جلوی استثمار ه ر چه بیشتر مشتری را نمیگیرند

  • ناشناس ارسالی در

    سایپا دشمن جان و مال مردم

ارسال نظر