|
کدخبر: 233282

کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو از دسته لوازم مهم و اختیاری خودرو می باشد که نقش آن کامل کردن زیبایی اتومبیل، جلوگیری از آسیب رسیدن به پوشش کف اتومبیل و راحت کردن کار نظافت خودرو می باشد. در اصل این کفپوش ها دارای انواع مختلفی می باشند و در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد ، این کفپوش ها مثل  فرش برای منزل عمل کرده و به جز زیباتر کردن ظاهر کابین ، باعث کثیف نشدن آن می شود و شست و شوی آنها با خارج کردن آنها به راحتی قابل انجام می باشد. غیر از این موارد، کار شما در جارو زدن کف کابین اتومبیل راحت تر می شود و قسمت زیادی از زباله‌های کف کابین تمیز می شود. کفپوش‌ها در قمست پایین داخلی کابین اتومبیل قرار می‌گیرند و نقش موثری در زیبایی هرچه ‌بیشتر اتاق اتومبیل شما دارند. کفپوش سه بعدی اتومبیل در راستای پیشرفت تکنولوژی های ساخت و توانایی اسکن لیزری دقیق کف خودرو یکی از جدیدترین و زیباترین انواع کفپوش اتومبیل است که به طور کامل و قالبی تمام کف اتومبیل را پوشش داده و از رسیدن خاک و مایعات و زباله های مختلف به کف اتومبیل جلوگیری می‌کند. شیارهای طراحی شده در کف کفپوش، موجب می شود اصطحکاک ایجاد شود و حرکت مایعات سبب لغزندگی پای راننده در هنگام رانندگی نشود.

کفپوش-خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو فیدلیتی :

از جدیدترین محصولات سینوس فرش یا برند SICG کفپوش اتومبیل فیدلیتی می باشد. یکی از کارآمدترین محصولات تولید شده برای این اتومبیل‌‌‌‌ها می‌باشد که شما هم اکنون می‌توانید این محصول را سفارش دهید و از آن استفاده کنید. زیبایی هر اتومبیلی تمیزی آن می‌باشد. این کفپوش‌ها با طراحی و زیبایی بی‌نظیری که دارد ، تمام مشخصات یک کفپوش عالی و درجه یک را در اختیار می‌گیرد. کفپوش سه بعدی SICG  مدل فیدلیتی مثل فرشی بسیار زیبا برای اتومبیل شما عمل کرده فقط این تفاوت را دارد که این محصول بی‌نظیر کثیفی و مایعات  را جذب نمی‌‌کند و همیشه  تمیزی خود را نگاه می‌‌دارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. این کفپوش در طرح‌های بسیار زیبا و هماهنگ با رنگ‌بندی و هارمونی داخلی اتومبیل طراحی و ساخته شده است.

تولید و طراحی کفپوش سه بعدی خودرو فیدلیتی :

در مرحله‌ی  طراحی کفپوش‌های سه بعدی فیدلیتی از زیباترین طرح‌ها و رنگ‌ها استفاده می‌شود تا شما با خیال آسوده از کفپوش سه بعدی  استفاده کنید. این محصول وارداتی با استفاده از اسکنرهای بسیار دقیقی که کف اتومبیل را به طور کاملا مشابه با واقعیت اسکن می‌کنند طراحی و ساخته شده است. توجه  داشته باشید که نمونه‌های مشابه این محصولات در بازار هم یافت می‌شوند. شما خریداران محترم باید به برند SICG توجه کنید که کالای فیک را خریداری نکنید.

خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو دیگنیتی :

برای کسانی که به زیبایی و تمیزی و شیک بودن فضای داخلی اتومبیل خود اهمیت فراوانی می‌دهند، کفپوش‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم اتومبیل هستند. کفپوش‌های اتومبیل در طرح و انواع  بسیار متنوعی وجود دارند، که جدیدترین نوع  آن‌ها کفپوش‌های سه بعدی و پنج بعدی هستند.

کفپوش های نمدی، کفپوش‌های مسطح چرمی، کفپوش‌های پلاستیکی و برخی دیگر انواع کفپوش‌ها، از انواع قدیمی‌تر کفپوش‌ها هستند. اما نسل جدید کفپوش‌های اتومبیل، کفپوش‌های سه بعدی هستند که دارای ساختاری قالبی هستند. این کفپوش‌ها با لبه‌های بلندی که دارند، به راحتی  در کف اتومبیل قرار می‌گیرند، و هم چنین مانع عبور گرد و خاک ، مایعات، یا هرگونه آلودگی و زباله‌ی دیگر به کف اتومبیل می‌شود.‌

طراحی کفپوش سه بعدی خودرو دیگنیتی پرایم :

طراحی زیبا و چشمگیر  کفی سه بعدی دیگنیتی ، این محصول پر طرفدار نیز از ویژگی های شاخص یک کفپوش سه بعدی حرفه ایی مستثنا نیست. طراحی نیز بسیار شیک و مطابق با تودوزی خودروی دیگنیتی پرایم انجام شده است . رنگ‌بندی کفپوش‌ها  نیز مطابق با رنگ بندی تودوزی می‌باشد.

روکش چرمی باعث می شود ظاهری بسیار شیک و لاکچری در اتومبیل شما به وجود بیاید که جلوه‌ای خاص به داخل اتومبیل  شما می‌دهد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب ‌کند. بنابراین اگر زیبایی خودرو برایتان اهمیت دارد به شما توصیه می‌‌کنیم که کفپوش های سه بعدی خودرو دیگنیتی پرایم را تهیه کنید.

جمع بندی نهایی:

کفپوش‌ها نقش مهمی در زیبایی و جلوگیری از خیس شدن یا کثیف شدن کف اتومبیل دارند. زمان‌هایی که افراد با اتومبیل خود به مسافرت می روند احتمال کثیف شدن یا خیس شدن کفی ماشین بسیار زیاد است. به همین دلیل وجود یک کفی مناسب جهت جلوگیری از خیس شدن و کثیف شدن کف ماشین ضرورت دارد. شما می توانید با خرید کفپوش سه بعدی خودرو در مدل‌های مختلف از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. علاوه بر این زیبایی و جلوه خاصی به اتومبیل خود ببخشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها