|
کدخبر: 228359

ال ۹۰ به ۵۶۰ میلیون رسید!

قیمت ال ۹۰ صفر طی این روزها در بازار آزاد حول چه ارقامی اعلام شده است؟ برای اطلاع دقیق از قیمت ال ۹۰ صفر توجه شما را به خبر ذیل جلب می‌کنیم.

قیمت ال ۹۰ صفر یا همان تندر ۹۰ E۲ در روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ مبلغی نزدیک به ۴۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد تعیین شده است. این مبلغ پایین‌ترین حد قیمتی خانواده تندر۹۰ به‌حساب می‌آید و جالب است بدانید که در حال حاضر مدل تندر پلاس اتوماتیک ال ۹۰، بیشترین قیمت این سری از محصولات رنو-داچیا را به خود اختصاص داده است؛ زیرا قیمت این سدان اتوماتیک در روز شنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۰ به رقم ۵۶۰ میلیون تومان نیز رسیده است.

بهتر است بدانید که ال ۹۰ یا داچیا لوگان به عنوان یک خودرو ارزان قیمت پا به بازار ایران گذاشت اما در شرایط فعلی جزو گران‌ترین محصولات تولید داخل دسته‌بندی می‌شود که البته در سال ۹۹ به دلیل خروج رنو از بازار ایران، ساخت این خودرو فعلا به پایان کار خود رسیده است. رنو ال ۹۰ در قالب چند تیپ به بازار ایران عرضه شد که از جمله می‌شود به ال۹۰ E۲ پارس خودرو، ال۹۰ E۲ ایران خودرو، تندر پلاس دنده‌ای و اتوماتیک ایران خودرو و پارس تندر دنده‌ای یا اتوماتیک پارس خودرو اشاره کرد. ضمنا از سال ۹۷ گیربکس جدید JHQ روی مدل‌های دنده‌ای نصب شد که مشکل پارگی گردگیر پلوس و خروج یک‌باره روغن جعبه دنده نیز دیگر در آن وجود نداشت.

با مطالعه و ارزیابی جدول زیر، قیمت ال ۹۰ صفر و انواع آن در روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید. لازم است خاطرنشان کنیم به علت نوسانات ساعتی بازار خودرو کشورمان، امکان تغییر در قیمت‌ها همواره وجود خواهد داشت.

قیمت روز ال ۹۰ (دی ماه ۱۴۰۰)
نوع خودرو
سال ساخت
کارکرد (کیلومتر)
قیمت (تومان)
پارس تندر
۹۸
صفر
۴۳۰ میلیون
تندر ۹۰ E2 ایران خودرو با رینگ آلومینیومی
۹۸
صفر
۴۲۰ میلیون
تندر۹۰ پلاس اتوماتیک رینگ فولادی
۹۸
صفر
۵۴۵ میلیون
تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک
۹۹
صفر
۵۶۰ میلیون
تندر پلاس دنده‌ای رینگ آلومینیومی
۹۸
صفر
۴۶۰ میلیون

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها