|
کدخبر: 223209

اتفاق عجیب در فروش فوری این دو خودرو

بهمن موتور فروش نقدی دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی را امروز برگزار کرد اما با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای آغاز شد و در کم‌تر از نیم ساعت به پایان رسید.

گروه خودروسازی بهمن موتور ساعت ۱۰ صبح امروز فروش نقدی دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی را برگزار کرد اما با مشکلات متعددی همراه بود.

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور سایت فروش محصولات ساعت ۱۰ صبح دوشنبه برای کاربران در دسترس قرار گرفت اما به دلایلی سایت با مشکل مواجه شد و بعد از ۵ دقیقه دوباره از دسترس خارج شد.

فروش-فوری-فیدلیتی-۱

بعد از آن سایت فروش محصولات با ۱۵ دقیقه تاخیر باز شد و احتمالا به دلیل شلوغی سایت با مشکلاتی همراه بود.

بعد از گذشت حدود ۱۰ دقیقه، کاربران در مرحله ثبت مشخصات با پیغام «میزان تقاضای ثبت شده بیش از ظرفیت موجود در صف خرید است» مواجه شدند.

ابهامی که در این مساله موجود دارد این است که آیا در آن ۱۵ دقیقه تاخیر در باز شدن سایت فروش، فروشی صورت گرفت که در کم‌تر از نیم ساعت ظرفیت خودروها تمام شد؟

فروش-فوری-فیدلیتی-2

فروش-فوری-فیدلیتی-3

نکته قابل توجه آن است که  بهمن موتور سه مدل خودرو در رنگ‌های متفاوتی برای فروش نقدی اعلام کرده بود که نشان از احتمال تعداد بالای خودروها می‌دهد اما با وجود تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای در آغاز فرآیند فروش، فروش در کم‌تر از نیم ساعت به پایان رسید.

منبع: تجارت نیوز
  • رشید ارسالی در

    وقتی که مردم برای خرید هایما ششصد و هفتا د میلیونی که قبلا حدود شصت یا هفتاد میلی ون بود حمله می کنند نشان می دهد که مملکت بی صاحب است همه چیز رهاست و تنها دلال ه ا نبض اقتصاد را در دست گرفته اند .هایما را نباید از شصت میلیون بیشتر بخرند .
    اداره خودرو سازی ها را به دهند دست مر دانی که شارلاتان نیستند و درست اداره کنن د نه تنها قحطی مصنوعی ایجاد نخواهد شد بل که قیمت های کاذب سر به فلک کشیده نیز فرو کش خواهد کرد .

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئن باشد که پای رانت درمیان است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها