|
کدخبر: 222104

​قیمت خودرو در انتظار پایان مذاکرات هسته ای

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۰ بازار خودرو استپ کرد و خودروهای پرتیراژ بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

خودرو ​قیمت خودرو در انتظار پایان مذاکرات هسته ای

انتظار اخبار مذاکرات هسته ای وین موجب شد تا علاوه بر آنکه بازار خودرو ترمز رشد قیمت را بکشد، دلار هم امروز تغییر قیمت چندانی را تجربه نکند. به گفته فعالان اقتصادی در حال حاضر بخش عمده ای از بازارهای ایران چشم‌به‌راه نتایج مذاکرات هستند. بطوریکه با کوچکترین خبری شاهد ایجاد نوسان در بازارهای سرمایه و بازار خودرو هستیم.

این روند موجب شده تا خرید و فروش هم در بازار صورت نگیرد و خریدارن و فروشندگان در انتظار تثبت بازار باشند.

 با این شرایط امروز ایران خودرویی ها همانند سایپایی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند و نشان دادند که در انتظار اخبار مذاکرات هستند.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز می توان گفت امروز خانواده پژو در بازار تغییر قیمت نداشته است. رصد بازار نشان دهنده آن است که با توجه به ثبات قیمت در بازار امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در بازار به ۲۶۲ میلیون تومان و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

همچنین در میان خانواده دنا هم امروز «دنا معمولی» بدون تغییر و با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار ۴۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۹۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF۷» بدون تغییر قیمت در بازار ۲۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سورن پلاس» هم تغییر قیمتی در بازار نداشت و ۳۲۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها