|
کدخبر: 219518

پیش فروش این وانت قلدر شروع شد + تصاویر

در دهه ۷۰ میلادی و زمانی که فیلم بندیت باعث مشهور شدن برت رینولدز شد، این ستاره سینما یک کوپه سریع را برای گمراه کردن پلیس‌ها از حمل مشروبات الکلی توسط یک کامیون در آمریکا می‌راند.

خودرو پیش فروش این وانت قلدر شروع شد + تصاویر

 اما حالا شرکت تگزاسی لجندری کانسپتز با سالین همکاری کرده تا یک وانت عضلانی و ترسناک را معرفی کنند. وانت بندیت بر پایه شورولت سیلورادو کرو کب بنا شده و در طراحی آن از پونتیاک فایربرد ترنس ای ام ۱۹۷۷ مشکی و طلایی مشهور الهام گرفته شده است. این خودروی مشهور را برت رینولدز می‌راند.

از نظر بصری باید گفت پیکاپ لجندری کانسپتز به کیت بدنه پهنی مجهز شده که شامل گلگیرها، جلوپنجره و رینگ‌های ۲۲ اینچی جدید است. این رینگ‌ها را لاستیک‌های تویو پروکس ST III در آغوش گرفته‌اند. عناصر طلایی رنگ روی جلوپنجره و سپر تضاد زیبایی با رنگ مشکی بدنه ایجاد کرده‌اند اما هایلایت اصلی به پوشش روی کاپوت مربوط می‌شود که با دست پاشیده شده و حروف BR را به نمایش می‌گذارند.

لجندری- کانسپتز-۱

زیر کاپوت این وانت قلدر پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری به همراه سیستم اگزوز مگنا فلو قرار گرفته است. این نیروگاه به مدد سوپرشارژر مگنوسن DI قدرت ۷۰۷ اسب بخاری تولید می‌کند. جان اندرسون رئیس لجندری کانسپتز می‌گوید:

کار اصلی روی این پروژه از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و ما پیکاپ استاندارد شورولت را به سطح جدیدی رساندیم

لجندری- کانسپتز-۲

رئیس این شرکت فکر می‌کند برت هم چنین پروژه‌ای را تائید خواهد کرد. او می‌گوید:

برت از دیدن این خودرو خوشحال خواهد شد و آن را دوست خواهد داشت. او خودروها به ویژه نمونه‌هایی با کاراکترهای مخصوص را دوست دارد و من فکر می‌کنم جنبه‌های خاصی از کاراکتر برت در این وانت به چشم می‌خورند

لجندری کانسپتز اشاره‌ای به قیمت این وانت نکرده اما پیش‌فروش آن را شروع کرده و اولین نمونه‌ها را از ژانویه ۲۰۲۲ تحویل مشتریان خواهد داد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها