|
کدخبر: 216505

این خودرو شما را میخکوب می‌کند!

ب‌ام‌و سری ۸ کانورتیبل لوکس‌ترین خودروی روباز این برند بوده و تمامی نسخه‌های آن دارای پرفورمنس کافی برای استفاده روزمره هستند. البته همیشه فضا برای بهبود وجود داشته و منهارت هم مثل همیشه کیت تیونینگ جدیدی را برای مالکان M۸۵۰i تدارک دیده است.

خودرو این خودرو شما را میخکوب می‌کند!

این کیت شامل برنامه‌ریزی دوباره ECU، ارتقای توربوها، نصب اینترکولر جدید، فیلتر هوای جدید و همچنین ارتقای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. نتیجه این تغییرات افزایش قدرت ۵۲۲ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربو به رقم قابل‌توجه ۷۰۰ اسب بخار و ۹۲۵ نیوتون متر بوده است. به این ترتیب محصول منهارت قوی‌تر از M۸ کامپتیشن استوک با خروجی ۶۱۷ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری است.

بی+ام+و۱

خودروی موردبحث همچنین از سیستم اگزوز فولادی به همراه کنترل سوپاپ و چهار خروجی اگزوز با پوشش کربنی یا سرامیکی استفاده می‌کند. سیستم ترمز M۸۵۰i تغییری نداشته اما سیستم تعلیق با فنرهای H&R ارتقا یافته و ارتفاع خودرو نیز ۳۰ میلی‌متر کمتر شده است.

MH۸ ۷۰۰ کابریولت از نظر بصری هم متفاوت بوده و به اسپلیتر، اسپویلر لبه‌ای و دیفیوزر مجهز شده است. تمامی این قطعات از جنس فیبر کربن بوده و باعث بهبود آئرودینامیک نیز می‌شوند. تکمیل کننده کار نیز رینگ‌های ۲۰ اینچی و عناصر طلایی روی بدنه مشکی‌رنگ هستند. در بخش داخلی هم می‌توان عناصر فیبر کربنی روی فرمان و پدال شیفترهای کربنی را تشخیص داد.

بی+ام+و۲

منهارت اشاره‌ای به قیمت MH۸ ۷۰۰ کابریولت خود نکرده است. نکته پایانی اینکه خانواده سری ۸ برای مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت شده و حدس می‌زنیم کیت ارتقایی منهارت با این مدل به‌روز شده نیز همخوانی داشته باشد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها