|
کدخبر: 215651

قیمت انواع پژو پارس در بازار ( ۱۸ آبان )

قیمت پژو پارس و سایر تولیدات ایران خودرو در بازار آزاد تفاوت فاحشی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این سدان ایرانی فرانسوی دارد؛ به نحوی که گاهی میزان این تفاوت قیمت به نزدیکی دوبرابر هم می‌رسد. در این مطلب نگاهی به قیمت روز پژو پارس در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ داشته‌ایم.

قیمت انواع پژو پارس (پرشیا) بسته به نوع تیپ و مدل ساخت این خودرو، متفاوت است. پژو پارس در حال حاضر با تیپ‌های ساده مجهز به موتور ۱۸۰۰ سی سی XU۷ هشت سوپاپ، مدل LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ TU ۵ و مدل اتوماتیک با پیشرانه تیو ۵ و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، توسط ایران خودرو به بازار ارایه می‌شود.

در این بین پژو پارس ساده ارزانترین مدل از خانواده پرشیا به حساب می‌آید و آخرین قیمت کارخانه‌ای آن تا به امروز حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

پژو پارس اتوماتیک نیز لقب گرانترین مدل را یدک می‌کشد و در صورت سفارش برخی آپشن ها نظیر سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۱۳ اینچی، مانیتور ردیف عقب و...، بهای آن بیشتر هم خواهد شد.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ بیان شده است. لازم به تاکید است که قیمت های مندرج در جدول ذیل به واسطه منابع معتبر و قابل اعتماد گردآوری شده است اما به دلیل شرایط خاص بازار، احتمال نوسان وجود خواهد داشت.

 

قیمت-پژو

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر