|
کدخبر: 210276

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار + جدول

امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰ بالاخره ترمز رشد قیمتدر بازار خودروهای پرتیراژ ایران‌خودروکشیده شد و قیمت‌ها تغییر نداشتند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها که در روزهای اخیر سعی کرده بودند تا خلاف جهت نرخ دلار در بازار حرکت کنند امروز و پس از چند روز مقاومت بالاخره خود را با دلار همراستا کردند و بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

با این شرایط می توان گفت امروز و برخلاف روز گذشته دلار با نوسان اندک قیمت در بازار عرضه شد و این امر موجب شد تا خودروهای داخلی نیز بدون تغییر در بازار عرضه شوند.

از سوی دیگر بازار خودرو در حالی امروز شکل نزولی به خود گرفته که به گفته فعالان بازار درحال حاضر بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است و نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 با این شرایط می توان گفت امروز «سورن پلاس» بدون تغییر در بازار با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF۷ » نیز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 خانواده ۲۰۶ نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت گذاری شدند بر این اساس «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» به ترتیب با قیمت ۲۴۹ و ۲۹۱ میلیون تومان در بازار عرضه شدند. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اما «رانا پلاس» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز در بازار استپ کرد و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار ۴۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» نیز با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.
 

قیمت-خودرو

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها