|
کدخبر: 208599

خودروسازی که به شدت بد بو است!

به تازگی مشکل عجیب و غیرعادی‌ای در کارخانه تازه تأسیس مک جیپ گزارش شده است.

مشکل این کارخانه به بوی بدی مربوط می‌شود که اطرافیان اعلام کرده‌اند و اندکی پس از انتشار گزارش‌ها نیز دپارتمان محیط‌زیست و انرژی EGLE میشیگان این خودروساز به نقض قوانین کیفیت هوا متهم کرده است. به‌طور خلاصه باید گفت بوی بدی به مشام می‌رسد و همسایه‌های جیپ هم عصبانی هستند. مقامات رسمی به استلانتیس تا روز دوشنبه فرصت داده بودند تا به این اتهامات پاسخ دهند.

البته که پیدا کردن علت و منشأ این بو به زمان و تخصص احتیاج دارد و به همین خاطر استلانتیس از یک شرکت مهندسی برای بررسی منشأ این بو درخواست کمک کرده و ظاهراً منشأ آن نیز از کارگاه رنگ‌آمیزی بوده است.

این خودروساز نامه‌ای چهارصفحه‌ای به مقامات میشیگان فرستاده و به جزئیات برخی از اقدامات خود تاکنون اشاره کرده است. کار بررسی‌ها تا نهم ژانویه ۲۰۲۲ کامل خواهد شد و نتیجه آن‌ها به اطلاع مقامات خواهد رسید. استلانتیس تا آن زمان به بررسی‌های خود ادامه خواهد داد. همچنین یک خط اضطراری در اختیار شهروندان اطراف کارخانه قرار گرفته تا مشکلات احتمالی را گزارش کنند.

مدیریت این کارخانه نیز برنامه پایشی را به راه انداخته که در روز چندین بار کار می‌کند تا به پیدا کردن منشأ این بو کمک کند. البته کار تولید در این تأسیسات تعطیل نخواهد شد. این کارخانه مشغول تولید جیپ گرند چروکی L جدید که یکی از مهم‌ترین محصولات این برند است می‌باشد.

گرند چروکی سه ردیفه مراحل توسعه مختلفی را گذرانده تا به خط تولید رسیده هرچند برخی افراد می‌گویند این خودرو دیر به بازی رسیده است. البته دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است و گرند چروکی L همانند نسخه دو ردیفه استاندارد لوکس‌تر خواهد شد.

اگر گرند چروکی جدید به حد کافی لوکس نیست می‌توان واگونییر و گرند واگونییر جدید را سفارش داد که رقیب مستقیم کادیلاک اسکالید هستند. البته بالاتر از همه این‌ها حل مشکل بوی بدی است که از کارخانه به مشام می‌رسد…

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها