|
کدخبر: 206889

چطور امسال دنا پلاس اتوماتیک دریافت کنیم + مراحل ثبت نام

در این مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت نام دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک معادل ۱۵۶ میلیون و ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

خودرو چطور امسال دنا پلاس اتوماتیک دریافت کنیم + مراحل ثبت نام

بر اساس جدیدترین بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو، این شرکت فرایند عرضه تولیدات خود شامل: دنا پلاس توربو اتوماتیک، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس و دنا پلاس توربو دنده ای را با قیمت غیرقطعی و موعد تحویل حدودا یکساله، از روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

در این مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت نام دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک معادل ۱۵۶ میلیون و ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

 مشتریان این امکان را دارند که از طریق وبسایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام دنا پلاس توربو اتوماتیک و شرکت در جدیدترین مرحله قرعه‌کشی پیش فروش این ماشین داخلی (ویژه مهر ۱۴۰۰) اقدام کنند. کلیه محدودیت‌های گذشته در این طرح نیز اعمال شده و افراد منتخب در قرعه‌کشی معادل پنج روز زمان دارند تا مبلغ پیش پرداخت را به حساب شرکت واریز کنند. دنا پلاس توربو اتوماتیک در این طرح با رنگ های مشکی – خاکستری – سفید و نقره‌ای عرضه شده و موعد تحویل آن برابر شهریور یا مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

مشخصات دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

طی سال ۹۵ محصول جدید ایکو به نام دنا پلاس رونمایی شد که در بخش‌هایی مثل اجزای داخلی چراغ‌ها و نیز خطوط روی درهای جانبی نسبت به دنا معمولی تفاوت داشت. ضمنا امکانات بیشتری نظیر: کروز کنترل، سانروف، دوربین عقب، صفحه نمایش بزرگتر، ایربگ جانبی و چراغ روز یا دیلایت نیز به لیست آپشن های دنا پلاس اضافه شده بود.

دنا پلاس ابتدا به موتور تنفس طبیعی ef۷ مجهز شد اما شرکت ایران خودرو در راستای افزایش قدرت دنا پلاس، موتورEF۷ توربوشارژ را به بخش فنی این خودرو اضافه کرد و آن را دنا پلاس توربو نامید. همچنین در سال ۹۹ شرکت ایران خودرو جعبه دنده دستی دنا پلاس توربو را با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک چینی تعویض کرد و دنا پلاس توربو اتوماتیک را به بازار ارایه داد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژ نیرویی برابر ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این سدان سنگین وزن ۱۴۰۰ کیلوگرمی هم حدود ۱۱ ثانیه ثبت شده است.

حداکثر سرعت دنا پلاس توربو اتوماتیک حدود ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت بوده و به طور میانگین معادل ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

همچنین مهمترین آپشن‌های رفاهی ایمنی دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز شامل موارد زیر خواهد بود: سیستم کروز کنترل، سانروف، تهویه اتوماتیک با دریچه عقب، صندلی‌ راننده و سرنشین جلو با تنظیمات ۸ حالته برقی، فرمان برقی با کلیدهای کنترل، سنسور پارک عقب، چراغ‌های مه شکن، دیلایت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با سامانه رهیاب، دوربین دید عقب، بلوتوث، چهار ایربگ جلو و جانبی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها