|
کدخبر: 204377

خرید لوازم و قطعات یدکی هایما

در گذشته به خودروهایی مانند هایما به دید یک محصول مصرفی که بعد از چند وقت با خودروی جدیدتری تعویض می‌شد، در نظر گرفته می‌شده است. اما امروزه با توجه به نوسانات بازار خودرو بیش از پیش به نگهداری قطعات مختلف خودرو مانند لوازم یدکی هایما فکر می‌شود. با این حال در واقع اصلاً تفاوتی ندارد که چه خودرویی خریداری شده، تنها موردی که در درجه‌ی اول به آن دقت خواهد شد، خرید و نگهداری قطعات یدک است. به خصوص این که خودروهایی مانند هایما شاسی بلند هستند و باید توجه بیشتری به آنها شود. اما نکته‌ی مهم در هنگام لوازم یدکی خودروهایی مثل هایما این است که باید شناخت خوبی از قطعات این خودرو داشت تا بتوان با کیفیت‌ترین آنها را خریداری کرد. ما در این مطلب قصد داریم به انواع لوازم یدکی هایما بپردازیم.

خرید قطعات و لوازم یدکی هایما

اهمیت استفاده از لوازم یدکی اورجینال

اگر تا به حال به فروشگاه‌های قطعات یدکی هایما مراجعه کرده‌ باشید، حتماً به هنگام خرید این‌گونه وسایل با پیشنهادات مختلفی رو به رو شده‌اید که شاید در بعضی موارد، استفاده از برندهای ناشناس نیز به شما صاحبان خودروها پیشنهاد شده باشد. پر واضح است برای این که عملکرد یک خودرو به طور کامل و بدون هیچ اختلالی پیش برود، باید از وسایل یدک اورجینال استفاده کرد.

در واقع به هیچ عنوان نمی‌توان لوازم یدکی هایما که در کارخانه‌ی اصلی آن تولید می‌شود را با لوازم‌های یدک یک کارخانه‌ی کوچک در کشورهای دیگر مقایسه کرد و ضمن این که دلایلی مانند شباهت لوازم یدکی همه‌ی کارخانه‌ها با یکدیگر و همچنین قیمت پایین قطعات، نباید شما را وسوسه به خرید و استفاده از آنها کند چرا که در این صورت بعد از مدتی به عملکرد کلی خودرو هایما آسیب وارد خواهد شد.

عواقب استفاده از لوازم یدکی تقلبی هایما

قطعات و لوازم یدکی هایما که یک خودرو با طراحی حرفه‌ای است، باید به صورت کاملاً اورجینال تهیه و استفاده شود. در غیر این صورت استهلاک خودرو به شدت افزایش می‌یابد و هزینه‌های سرسام‌آوری برای رانندگان به بار خواهد آورد. بسیاری از صاحبان خودرو بعد از ایجاد یک مشکل در سیستم خودرو فقط علاقه به راه‌اندازی مجدد خودرو دارند، دیگر برایشان بی‌اهمیت است که قطعات استفاده شده در خودرو از چه کیفیتی برخوردار هستند.

ضمن این که بکارگیری از لوازم یدکی تقلبی ممکن است قطعات اورجینال استفاده شده در خودروها نیز تحت تأثیر قرار دهد و چه بسا آنها را دچار ایراد کند. لذا به طور کلی توصیه می‌کنیم برای کارآیی هر چه بهتر خودرو هایما فقط از لوازم یدکی هایما اورجینال استفاده کنید.

قطعات یدکی اورجینال هایما

برخی از انواع قطعات یدکی هایما

حال اجازه دهید به انواع قطعات یدکی خودرو هایما بپردازیم که اورجینال بودن آنها جهت استفاده تأثیر به سزایی بر عملکرد خودرو خواهد داشت. این قطعات شامل موارد زیر هستند:

ایربگ خودرو هایما

از جمله لوازم یدکی هایما می‌توان به ایربگ  که یک بالشت اضطراری است، اشاره کرد. این قطعه در مواقعی که سانحی رخ می‌دهد به صورت باد شده ظاهر می‌شود و راننده را از برخورد شدید با فرمان و داشبورد خودرو حفظ می‌کند. حال اگر به هر دلیلی این قطعه از خودرو دچار ایراد شده باشد، پر واضح است که باید نوع باکیفیت آن را تهیه و جایگزین کرد. همان طور که می‌دانید بکارگیری از قطعه اورجینال می‌توان احتمال مرگ را تا حد زیادی کاهش دهد.

ترمز درب جلو خودرو هایما

اگر درب خودرو پس از باز شدن متوقف نمی‌شود و ممکن است تا انتها باز شود که احتمال حادثه را افزایش می‌دهد سریعاً باید ترمز درب را تعویض کرد. بدین منظور باید از یک قطعه یدک اورجینال استفاده کرد تا مشکل بر طرف شود. در واقع ترمز درب جلو از لوازم یدکی هایما است که کارآیی مهمی در خودرو هایما دارد. دقت کنید که چنین لوازمی با فشار بیش از اندازه به درب، دچار ایراد خواهد شد. البته ممکن است این وسیله مانند هر وسیله‌ی دیگر خودرو بعد از سال‌ها استفاده از کار بیافتد که در این صورت مجبور به تعویض آن خواهید شد.

درب صندوق خودرو هایما

حفاظت از وسایل صندوق با استفاده از یک درب کاملاً ایمن انجام خواهد شد. درب صندوق خودرو هایما به هزاران دلیل ممکن است درب خودرو از کار بیافتد و ناچار به تعویض آن باشید. استفاده بی‌رویه و باز و بسته کردن نامتعارف درب صندوق احتمال آسیب به این لوازم یدکی هایما را افزایش می‌دهد. به طور کلی توصیه می‌کنیم که حتماً از لوازم اورجینال خودرو استفاده کنید تا مجبور به تعویض زود هنگام لوازم تعویضی درب این خودرو نشوید.

شیشه آینه خودرو هایما

شیشه آینه از دیگر قطعات یدکی هایما است که در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شود اما به طور حتم باید قبل از خرید به کیفیت آن توجه شود. شیشه‌های آینه باید از شفافیت مناسبی برخوردار باشند و جنس‌شان نیز از بالاترین کیفیت باشد. توصیه می‌کنیم که حتماً از فروشگاه‌های معتبر درخواست چنین لوازم یدکی هایما را داشته باشید.

نکته‌: در این مقاله به موارد مختلفی از قطعات یدکی خودرو هایما اشاره کردیم اما همان‌طور که می‌دانید، تعداد قطعات یدکی این خودرو به این تعداد ختم نمی‌شود. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای تهیه و استفاده از هر کدام از این لوازم یدک یا سایر قطعات خودرو هایما حتماً به مراکز و فروشگاه‌های مجاز مراجعه کنید. ما در ادامه به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار معتبر در این زمینه اشاره خواهیم کرد که تا کنون توانسته است رضایت اکثریت مصرف کنندگان را جلب کند.

لوازم هایما

خرید لوازم یدکی هایما از فروشگاه اینترنتی چاینیز اتوپارت

حال که از اهمیت استفاده از لوازم یدکی خودرو هایما اطلاع پیدا کرده‌اید و اگر در حال حاضر دارای این خودرو هستید و نیاز به یک سرویس اساسی در بعضی از قطعات آن دارید، توصیه می‌کنیم که با استفاده از یک فروشگاه مطمئن، نسبت به خرید و تعویض قطعات این خودرو اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید از فروشگاه اینترنتی چاینیز اتوپارت بهره ببرید.

این فروشگاه که عرضه کننده مستقیم لوازم یدکی هایما و دیگر خودروهای چینی است به طور کامل و با گارانتی و کیفیت عالی تمامی قطعات خودرو هایما را در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌دهد. لذا به جهت ارتباط با تیم تخصصی چاینیز اتوپارت می‌توانید با استفاده از راه‌ ارتباطی قرار داده شده هماهنگی‌های لازم را برای خرید و ارسال قطعات مد نظرتان انجام دهید.

http://chineseautopart.ir/

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها