|
کدخبر: 200999

سیلین تولید کننده موتور شوی، محلول موتور شوی داخل موتور و شامپو کارواش

شرکت شیمی گستر روان نیک که با نام تجاری سیلین فعالیت می کند، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ با نوآوری و بهره گیری از ایده های جدید در تولید محصولات مراقبت و شوینده خودرو آغاز کرد.

این شرکت تولید کننده با توجه به تحول عظیمی که در صنعت تولید محصولات شوینده و مراقبت از خودرو ایجاد شده است، برای همسویی با تحولات در بازار مصرف، تولید این محصولات را به شکل صنعتی در دستور کار خود قرار داد.

شرکت سیلین به منظور رضایتمندی مشتریان خود از تجربه و دانش تیم تخصصی و فنی خود بهره گرفته و محصولات باکیفیت و قابل رقابت با محصولات تولید شده خارجی در این زمینه را ارائه می کند.

سیلین

با نگاهی به بازار محصولات مراقبتی خودرو و لوکس اتومبیل ایران به سادگی می توان تنوع بالای محصولات تقلبی و باکیفیت پایین را مشاهده کرد.

درنتیجه این شرکت تصمیم به ایجاد مجموعه ای که در آن به تولید محصولات متنوع برای مراقبت از خودرو شامل انواع اسپری داشبورد، اسپری لاستیک، واکس داشبورد، واکس لاستیک، جرم گیر داخل خودرو، موتور شوی، انژکتورشور، شامپو کارواش و پودر نانو بدون دخالت دست در سایزهای مختلف و بسته بندی های متفاوت و با بالاترین کیفیت ممکن برای شما عزیزان نموده است.

موتور شوی خودرو

موتور خودرو نقش کلیدی در عملکرد آن دارد. همان طور که ظاهر ماشین مهم است باید به موتور خودرو نیز همواره رسیدگی کرد.

شستشوی موتور خودرو باعث افزایش و بهبود راندمان کار و کیفیت موتور خودرو می شود.

موتور شوی خودرو یکی از محصولات شرکت سیلین برای بهبود عملکرد موتور خودرو است و به راحتی آلودگی ‌ها را از سطح موتور پاک می کند.

 پاک کنندگی قوی این محصول روغن‌ها و چربی ‌های سفت شده را از بین می برد. موتور شوی خودرو بازدهی موتور را افزایش می دهد و از خوردگی آن جلوگیری می‌ کند.

این محصول دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ ای است که بدون آسیب رساندن به سطح موتورمی ‌تواند به شکلی مطلوب انواع آلودگی ها به خصوص چربی های روی موتور را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد.

موتور شوی خودرو دشمن رسوباتی است که می توانند باعث چسبیدن رینگ ها و کاهش کمپرس موتور و کاهش قدرت اسب بخار موتور شوند.

مشخصات موتور شوی خودرو

موتور شوی نانو خودرو در اندازه های ۴ لیتری و ۲۰ لیتری با پایه آب تولید می شود، بدون هرگونه اسید بوده و دارای قدرت پاک کننده گی بسیار بالا و مقدار مصرف آن حداکثر نیم لیتر برای هر موتور است.

بهبود عملکرد موتور و افزایش قدرت آن، کاهش استهلاک و کاهش مصرف سوخت و همچنین افزایش عمر و دوام موتور و روغن موتور از مزایای موتور شوی خودرو است.

موتور شوی نانو سیلین بدون استفاده از حلال نفتی، سازگار با محیط زیست، حلال در آب، بدون خوردگی قطعات خودرو دارای کیفیت صد در صد تضمینی می باشد.

سیلین۱

محلول موتور شوی داخل موتور

محلول موتور شوی داخل موتور یکی از ضروری ترین موادی است که باید همیشه در کنار جعبه ابزارتان داشته باشید.

تشکیل رسوب در موتور خودرو اختلال در کار روغن رسانی به وجود می آورد و باید روغن موتور را به موقع عوض کرد.

محلول موتور شوی داخل موتور کمک می کند تا هر جایی که روغن در آن جریان دارد، مانند پمپ روغن، محفظه مکش روغن، کانال‌ های روغن کاری بادامک، کانال‌های روغن کاری توربو، گردش کرده و رسوبات روغن و لجن را تمیز کند.

با تمیز کردن و شوینده داخل موتور، روغن موتور جدیدی که داخل خودرو ریخته می شود، در سیستم آزادانه حرکت کرده و این کار عملکرد ضعیف ناشی از فشار حلقه‌ های پیستون به دلیل آلودگی داخل موتور، را از بین می برد.

با خرید محلول شستشوی داخل موتور شما می توانید مصرف سوخت را تنظیم و عملکرد موتور را بهینه کنید.

این محصول برای موتورهای دیزلی، بنزینی، مبدل کاتالیزوری یا مبدل غیر کاتالیزوری، فیلتر دارای ذرات ریز، موتورهای هوایی یا توربو مناسب است.

روش استفاده از این محصول به این صورت است که آن را قبل از مصرف تکان داده وبهتر است قبل از تعویض روغن استفاده شود.

وقتی موتور گرم باشد، اگر موتور ماشین گرم نباشد، مدت زمان کوتاهی خودرو کار کند و سپس محلول شوینده موتور را در روغن موتور بریزید.

در مرحله آخر موتور ماشین را خاموش کرده و روغن قدیمی به طور کامل تخلیه شود. فراموش نکنید فیلتر روغن باید تعویض و روغن جدید اضافه شود.

سیلین۲

مشخصات محلول موتور شوی داخل موتور

مشخصات محلول موتور شوی داخل موتور شامل کاهش مصرف سوخت روغن، افزایش عمر و دوام موتور و روغن موتور، مانع ته نشین شدن صمغ و رسوبات کربن در موتور می شود.

این محصول گزینه خوبی برای بازیابی قابلیت ارتجاعی واشرها و پولک لاستیکی است.

مکمل‌ های پاکسازی کننده رسوب‌ های درون موتور، به دو دسته تقسیم می ‌شوند. مشخصات محلول شستشوی داخل موتور این است که رسوب‌های انباشته شده در مسیر مجاری روغن را پاکسازی می ‌کند.

مکمل ‌های تمیز کننده رسوبات پیشرانه خودرو، مانند اسپری انژکتور شور موادی هستند که روی پاکسازی بخش‌های مربوط به احتراق موتور تاثیر گذاشته و رسوبات را در این بخش‌ها پاکسازی می‌ کنند.

این محصول با برطرف کردن رسوبات موجب افزایش شتاب خودرو و همچنین کاهش مصرف سوخت می شود، بنابراین خرید محلول شوینده داخل موتور مقرون به صرفه است.

شامپو کارواش

شامپو کارواش یکی دیگر از محصولات شرکت سیلین، تمیز کننده و جلا دهنده قوی بدنه خودرو بوده و برای همه ماشین ها مناسب است.

بهتر است برای مراقبت و نگهداری از بدنه خودرو از محصولات با کیفیت استفاده کنید.

شامپو کارواش دارای کف فراوانی است و به همین دلیل بدون نیاز به استفاده از دست آلودگی های روی ماشین را به راحتی از بین می ‌برد.

مواد به کار رفته در این محصول هیچ آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی کند. روش استفاده از شامپو کارواش به این صورت است که باید همه قسمت های ماشین با شامپو پوشانده شود تا بدنه ماشین به طور کامل تمیز شود.

شامپو کارواش دارای شفاف کننده شیشه‌های خودرو بوده، به خاطر نداشتن مواد مضری مانند سود، پس از شستشو رد سفیدی روی سپر و لاستیک ‌های مشکی باقی نمی‌ ماند.

سیلین۳

مشخصات شامپو کارواش

شامپو کارواش در اندازه ۲۰ لیتری با قدرت پاک کنندگی بالا تولید شده که شوینده و براق کننده خودرو محسوب می شود.

این محصول به این شکل کاربرد دارد که ۲ لیتر از آن در صد لیتر آب حل شده و خاصیت ضد گرد و غبار داشته، همچنین سازگار با محیط زیست است.

این محصول با پوشاندن تمام سطوح، کاهش اصطکاک بدنه خودرو و عدم ایجاد خراش، قابل استفاده توسط پمپ های پاششی بوده، فاقد فسفات و بدون آسیب رساندن به پوست و سطوح شستشوی آسانی را به همراه دارد.

هر آنچه بیان شد برای احترام به شما و قدردانی از حسن انتخاب شما است.

ازاعتماد شما به شرکت شرکت شیمی گستر روان نیک سپاس گزاریم و این اطمینان را به شما می دهیم که در تمامی مراحل خرید و مصرف کالا در کنار شما خواهیم بود و قدر بودنتان را میدانیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات شوینده و مراقبت از خودرو سیلین به آدرس وب سایت www.silin.ir مراجعه کرده یا از طریق شماره های ۰۲۱۶۵۷۳۳۸۷۵ و ۰۹۱۲۰۸۳۱۰۴۹ با کارشناسان سیلین در ارتباط باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها