|
کدخبر: 196329

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار + جدول

امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰ و با فروکش کردن تب صعودی شدن قیمت دلار در بازار انتظار برای ریزش قیمت خودرو نیز به وجود آمد، انتظاری که اگرچه در خصوص سایپایی ها محقق شد، اما ایران خودرویی ها در برابر افت قیمت مقاومت کردند.

خودرو آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار + جدول

مقاومت ایران خودرویی ها در بازار خودرو در حالی شکل گرفته که بسیاری تصور می کردند با ریزش قیمت دلار شاهد افت قیمت در بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نیز خواهیم بود، تصوری که محقق نشد، با این حال فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که در صورت تداوم افت قیمت دلار در بازار سد مقاومتی ایران خودرویی ها نیز در بازار شکسته خواهد شد و شاهد افت قیمت پرتیراژها در بازار خواهیم بود.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با ریزش قیمت دلار انتظار برای افت قیمت نیز در بازار بالا رفت، بطوریکه در حال حاضر بازار اصلاح قیمت را پبش گرفته و این امر موجب شده تا خریداران و فروشندگان فعلا دست از معامله بکشند. از سوی دیگر اظهارات مطرح شده از سوی وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش تیراژ تولید که عقبه آن می تواند افت قیمت باشد نیز موجب شده تا بازار شکل انتظاری به خود گیرد.

اما در کنار عوامل مذکور می توان به این نکته نیز اشاره کرد که این روزها بازار گوشه چشمی هم به مذاکرات دارد و احتمال از سرگیری مذاکرات نیز می تواند این بازار ناآرام را رام کند.

از سوی دیگر آنچه شاید سردرگمی در بازار موجب شده تا تقاضای مصرفی به دلیل کاهش توان مالی در بازار عقب نشینی کرده و در حال حاضر تقاضای سرمایه ای نقش اثرگذار در بازار دارد.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز بدون افزایش با قیمت ۲۸۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۸۸ میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز به ۲۵۲ میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » نیز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به ۲۴۲ میلیون تومان رسید. در این میان «سمند LX با موتورEF۷ » هم بدون تغییر در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت.

قیمت-محصولات-ایران-خودرو

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها