|
کدخبر: 191760

فروش این خودروی معروف متوقف شد

فولکس‌واگن کاملاً روی کراس اوور جمع‌وجور تائوس ۲۰۲۲ حساب باز کرده است.

خودرو فروش این خودروی معروف متوقف شد

جدای از قیمت رقابتی ۲۲۹۹۵ دلاری، ظاهراً این خودرو با مشوق‌های نقدی و پیشنهادهای اقساطی جذاب عرضه می‌شود. اتوموتیونیوز می‌گوید فولکس‌واگن آمریکا در ماه اول ورود این خودرو به نمایندگی‌ها توانسته فروش ۴۹۳۹ دستگاهی داشته باشد.

اما خریداران ابتدایی این خودرو به ویژه افرادی که نسخه چهار چرخ محرک تائوس را انتخاب کرده‌اند با مشکلی غیرمنتظره در خودروی خود روبرو شده‌اند و گفته می‌شود این خودرو به‌طور ناگهانی خاموش می‌شود.

سخنگوی فولکس‌واگن اخبار منتشر شده در این رابطه را تائید کرده است. ظاهراً یکی از نمایندگی‌های فولکس‌واگن در آمریکا اولین بار متوجه این مشکل شده است. سخنگوی این شرکت گفته فولکس‌واگن هم‌اکنون از چارچوب زمانی گزارش‌های موردنیاز NHTSA پیروی می‌کند. هنوز گزارشی از جراحت و تصادفات مربوط به این مشکل به دست فولکس نرسیده است.

گفته می‌شود مشتریان نیز چنین مشکلی را به شرکت گزارش کرده‌اند. ژرمن‌ها قبلاً روی حل این مشکل تمرکز کرده‌اند اما فعلاً راه‌حل مخصوصی پیدا نشده است. رسانه‌ها می‌گویند فولکس‌واگن به نمایندگی‌های خود دستور توقف فروش نسخه چهار چرخ محرک تائوس را داده است.

تمامی نسخه‌های فولکس‌واگن تائوس با پرداخت مبلغی اضافه‌تر می‌توانند از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار شوند. اگرچه نسخه‌های دیفرانسیل جلوی این خودرو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند اما برای مدل‌های چهار چرخ محرک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه در نظر گرفته شده است.

زیر کاپوت تمامی تریم های تائوس پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۵۸ اسب بخاری قرار دارد.

منبع: پدال

ارسال نظر