|
کدخبر: 190835

مردم برای خرید این شاسی بلند صف کشیدند!

تویوتا چند ماه پیش از نسل جدید لندکروزر رونمایی کرد و حالا خبر رسیده لیست انتظار برای سفارش این شاسی‌بلند به یک سال رسیده است.

خودرو مردم برای خرید این شاسی بلند صف کشیدند!

ژاپنی‌ها پیش از معرفی رسمی LC300 دریافت سفارش برای خرید آن را شروع کردند و واضح است که بسیاری از این رزروها به خرید نهایی منجر خواهند شد. مجله ژاپنی کار واچ می‌گوید اگر امروز این قدبلند دوست‌داشتنی را سفارش دهید باید حداقل یک سال منتظر تحویل آن بمانید.

این امر نشان دهنده میزان افرادی است که منتظر تعویض نسل لندکروزر بوده‌اند. شایان ذکر است نسل قبلی LC200 لندکروزر از سال ۲۰۰۷ در بازار حضور داشته است. تقاضای بالا برای این شاسی‌بلند فول سایز و بدنه روی فریم واقعاً احساس‌برانگیز است چراکه لندکروزر جدید هنوز در تمامی بازارها معرفی نشده است.

آمریکا جزو بازارهای مقصد نیست چراکه تویوتا تصمیم گرفته لندکروزر را از بازار آمریکای شمالی بیرون بکشد. به این ترتیب خریداران باید منتظر نسل جدید لکسس LC بمانند خودرویی که به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است تولید نسل جدید لندکروزر به‌طور موقت متوقف می‌شود که دلیل آن کمبود قطعات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا می‌باشد. این توقف تولید گریبان لکسس LC و LC70 را نیز گرفته است. سری ۷۰ اگرچه مدت زیادی است که روی خط تولید قرار دارد اما همچنان به‌روز شده و به تازگی نیز نسخه سفارشی سالگرد ۷۰ سالگی آن معرفی گردیده است.

نسل جدید لندکروزر LC300 در بازار ژاپن قیمت ۵,۱۰۰,۰۰۰ ینی (حدود ۴۶۵۰۰ دلار) برای مدل پایه بنزینی داشته و برای خرید مدل GR اسپورت با پیشرانه دیزلی باید ۸ میلیون ین (حدود ۷۳ هزار دلار) بپردازید. این قیمتی مناسب محسوب می‌شود چراکه نسخه سفارشی هریتیج ادیشن نسل پیشین لندکروزر در آمریکا قیمت حدود ۹۰ هزار دلاری داشته است.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها