|
کدخبر: 190733

شورولت کامارو برقی را ببینید / آینده صنعت خودروسازی به میدان آمد

شورولت کامارو عملکرد خوبی نداشته است. فروش این خودروی عضلانی از سال ۲۰۱۵ تاکنون افت‌های پی‌درپی داشته و سال جاری هم‌ چشم‌انداز خوبی ندارد. افت فروش این خودرو باعث ایجاد شایعاتی درباره احتمال خاتمه تولید آن شده هرچند احتمال دارد از نام کامارو روی خودروی متفاوتی استفاده شود.

خودرو شورولت کامارو برقی را ببینید / آینده صنعت خودروسازی به میدان آمد

در جدیدترین شایعات آمده که شورولت در حال استفاده از نام کامارو روی سدانی تمام الکتریکی است و به تازگی هم رندرهایی غیررسمی از چنین محصولی منتشر شده‌اند.

این رندرها بر پایه کانسپت کادیلاک اسکالا شکل گرفته‌اند، یک سدان چهار درب نرم و روان که در پبل بیچ ۲۰۱۶ رونمایی شد. در این رندرها شاهد تبدیل بخش جلو و عقب کانسپت کادیلاک به کامارو سدان الکتریکی هستیم. استایل جلویی این خودرو کمی شبیه بولت الکتریکی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های نصب شده در سپر اشاره کرد. جلوپنجره بسته کامارو سدان هم بین چراغ‌ها جا خوش کرده است. بالای این قطعات نیز جلوپنجره نازکی با نشان شورولت دیده می‌شود که توسط دیلایت های نازک احاطه شده است.

بخش عقب داستان کاملاً متفاوتی دارد جایی که از چراغ‌های منحصربه‌فردی استفاده شده است. نشان قرمز RS نیز نشان از اسپورت بودن این خودرو دارد هرچند همه‌چیز فعلاً در حد گمانه‌زنی بوده و حتی خبر تولید کاماروی الکتریکی هم تایید نشده است.

استفاده از نام کاماروی مشهور روی سدانی چهار درب و تمام الکتریکی می‌تواند یک تصمیم مهم برای شورولت باشد. اگر فورد توانسته از نام موستانگ روی کراس اووری الکتریکی استفاده کند پس احتمال تولید کامارو سدان چهار درب نیز وجود خواهد داشت. اگرچه اشاره‌ای به زمان احتمالی تولید چنین خودرویی نشده اما انتظار نمی‌رود شاهد معرفی آن پیش از سال ۲۰۲۴ باشیم.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها