|
کدخبر: 189022

شاسی بلند یعنی این!

هرچند لندروور چند ماه پیش دیفندر V۸ را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد نسخه‌ای قوی‌تر از این هم در راه باشد زیرا به گفته موتورترند، سازنده بریتانیایی در حال کار روی دیفندر SVR است که تفاوت بزرگی با دیفندر V۸ خواهد داشت.

خودرو شاسی بلند یعنی این!

به گفته این وب‌سایت، در دیفندر SVR بجای پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ کنونی جگوار-لندروور، از موتور ۴.۴ لیتری V۸ توئین توربوی ب‌ام‌و استفاده خواهد شد که بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

این قدرت افزایش قابل‌توجهی را نسبت به دیفندر V۸ کنونی با ۵۲۵ اسب بخار قدرت نشان می‌دهد؛ بنابراین، به نظر می‌رسد لندروور قصد دارد رقابت با مرسدس بنز G۵۵۰ را به دیفندر V۸ سپرده و دیفندر SVR را در برابر G۶۳ قرار دهد. دیفندر SVR اما علاوه بر قدرت بیشتر، از عناصر طراحی اسپرت‌تر و سیستم تعلیق منحصربه‌فرد هم برای پویایی رانندگی بهتر برخوردار خواهد بود.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، دیفندر SVR می‌تواند سال آینده معرفی شود. به گفته موتورترند، این دیفندر قدرتمند و اسپرت در نسخه ۹۰ (دودر) حدود ۱۲۵ هزار دلار و در نسخه ۱۱۰ (چهاردر) حدود ۱۳۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت بسیار گرانی خواهد بود زیرا حدود ۲۸ هزار دلار از دیفندر V۸ بیشتر است اما هنوز هم حدود ۳۰ هزار دلار از مرسدس G۶۳ ارزان‌تر خواهد بود.

منبع: پدال
  • ناشناس ارسالی در

    جون عاشقش شدم

ارسال نظر