|
کدخبر: 187930

این خودروی چشم نواز ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

در مارس ۲۰۱۵ بود که بخش موتور اسپورت آئودی از نسخه مسابقه‌ای دومین نسل R۸ با نام LMS GT۳ رونمایی کرد. این محصول پیست محور در اکتبر ۲۰۱۸ نیز به‌روز شد و حالا هم آئودی اسپورت از نسخه Evo II سوپرکار پیشرانه وسط رونمایی کرده است. این خودرو در جایگاهی بین مدل‌های GT۲ و GT۴ قرار می‌گیرد.

خودرو این خودروی چشم نواز ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

آئودی R۸ LMS GT۳ Evo II برای فصل ۲۰۲۲ مسابقات به‌روز شده و در بخش‌های آئرودینامیک، شاسی، کنترل کشش، مشخصات پیشرانه و کنترل سیستم تهویه بهبودهای مناسبی را نشان می‌دهد. درحالی‌که مدل قبلی از نظر داون فورس عملکرد چشمگیری داشت، جدیدترین نسخه R۸ مسابقه‌ای به بال عقب جدیدی مجهز شده تا داون فورس بیشتری را تولید نماید.

برای اولین بار سیستم تعلیق R۸ LMS GT۳ از دامپرهای قابل تنظیم چهار طرفه سود برده درحالی‌که سیستم کنترل کشش نیز تنظیمات بیشتری نسبت به قبل دارد. مهندسان آئودی اسپورت ورودی هوای جدیدی را برای پیشرانه توسعه داده‌اند که باعث می‌شود پیشرانه ۵.۲ لیتری این خودرو گشتاور تولیدی را به‌صورت بهتری تحویل دهد. این خودرو بسته به مقررات مسابقات حداکثر قدرت ۵۸۵ اسب بخاری تولید می‌کند.

ایوو۲

هنوز تصاویر کابین محصول به‌روز شده آئودی منتشر نشده اما می‌دانیم که R۸ پیست محور دارای کنترل‌های سیستم تهویه بهینه برای بهبود راحتی راننده است. این تغییرات علاوه بر مدل‌های جدید تولیدی در دسترس مدل‌های کنونی نیز خواهند بود. مالکان می‌توانند این موارد را به‌صورت یک پکیج سفارش دهند.

شایان ذکر است قیمت R۸ LMS GT۳ از زمان نسخه اصلی ۲۰۱۶ تاکنون افزایش قابل‌توجهی داشته است. آن خودرو بهای ۳۵۹ هزار یورویی داشت که در مدل Evo به ۳۹۸ هزار یورو و در نسخه کنونی Evo II به ۴۲۹ هزار یورو (معادل ۱۲ میلیارد تومان) رسیده است.

اما اگر می‌خواهید پشت فرمان محصول مسابقه‌ای آئودی با قیمت بسیار ارزان‌تر بنشینید می‌توانید RS۳ LMS ۲۰۲۲ را انتخاب کنید که اخیراً معرفی شده و نقطه ورود به سبد محصولات آئودی موتور اسپورت می‌باشد.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها