|
کدخبر: 187761

هاچ بک جدید پژو از راه رسید / قیمت ۴۳۰ میلیون تومان

بازار اتومبیل‌های شهری کوچک در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و این خودروها از چند جهت مورد فشار قرار گرفته‌اند. بسیاری از خودروهای کوچک شهری دیگر به تولید نمی‌رسند و یا نسل جدیدی از آنها معرفی نخواهد شد، با این حال پژو ۱۰۸ از این پاکسازی گسترده گریخته است.

خودرو هاچ بک جدید پژو از راه رسید / قیمت ۴۳۰ میلیون تومان

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر توقف تولید خودروهای کوچک گروه پژو سیتروئن نظیر سیتروئن C۱ و پژو ۱۰۸ شنیده شد، با این حال اکنون شیر فرانسوی قصد دارد تا عرضه پژو ۱۰۸ را با امکاناتی جدید به برخی بازارها همچون انگلیس ادامه دهد.

نسل فعلی پژو ۱۰۸ از هفت سال پیش تاکنون روی خط تولید قرار دارد و اکنون پژو قصد دارد با برخی بروزرسانی‌های ظاهری، طول عمر هاچ‌بک خود را افزایش دهد. با این حال اگر پژو بخواهد مدل ۱۰۸ را همچنان در سبد محصولات خود داشته باشد، باید نسخه‌ای تمام الکتریکی از این خودرو را در آینده نزدیک معرفی کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد بالاخره رخ خواهد داد.

پژو

هم‌اکنون مشتریان انگلیسی می‌توانند پژو ۱۰۸ را با مدل ۲۰۲۱ و با قیمت پایه ۱۳، ۳۲۰ پوند (۱۸، ۲۵۰ دلار) در تیپ اکتیو خریداری کنند. دو تیپ بالاتر این خودرو Allure و Collection نام دارند که با قیمتی بیشتر و رنگ‌های خاص همچون سفید اورال و خاکستری گالاکسیت قابل خریداری خواهند بود. قرمز لیزری، گالیوم خاکستری، سیاه کالدرا، سبز صاف، قرمز آنتلوپ و آبی کالوی از دیگر رنگ‌های قابل انتخاب برای پژو ۱۰۸ هستند. تمامی مدل‌های پژو ۱۰۸ با موتور ۱.۰ لیتری سه سیلندر به همراه سیستم استارت/استاپ و گیربکس پنج سرعته دستی عرضه خواهند شد.

 

منبع: خودرو بانک

ارسال نظر