|
کدخبر: 186256

شاهکار جدید غول خودروسازی آلمان + تصاویر

مرسدس بنز تصاویر داخلی نسل جدید رودستر نمادین SL را منتشر کرده است.

خودرو شاهکار جدید غول خودروسازی آلمان + تصاویر

این خودرو که حالا مرسدس-آام‌گ SL نامیده می‌شود، نخستین SL پس از نسل R۱۲۹ سال ۱۹۸۹ خواهد بود که با طرح صندلی ۲+۲ ارائه می‌شود. این SL جدید که ششمین نسل در طول تاریخ ۶۷ سالهٔ این نام محسوب می‌شود، در همین تابستان به‌طور کامل رونمایی شده و جایگزین AMG GT رودستر خواهد شد.

تصاویر رسمی از داخل نسل جدید SL کابینی پُر از فناوری را نشان می‌دهند که طراحی آن برگرفته از نسل قبلی همین مدل و همین‌طور S کلاس جدید و AMG GT است. به گفتهٔ مرسدس، طراحی کابین SL ترکیبی از دنیای آنالوگ و دیجیتال است و به همین دلیل آن‌را هایپرآنالوگ می‌نامد. گفته شده در این طراحی از نخستین نسل ۳۰۰ SL دههٔ ۵۰ هم الهاماتی گرفته شده است.

مردسد۲

مثل همهٔ مرسدس‌های جدید، در کابین SL هم نمایشگرهای بسیار بزرگی شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر ۱۱.۹ اینچی لمسی اطلاعاتی-سرگرمی به چشم می‌خورد که در کنسول میانی ادغام شده و جدیدترین نسخه از سیستم MBUX را ارائه می‌کند. هردو نمایشگر را می‌توان شخصی‌سازی کرد و به گفتهٔ مرسدس، طراحی آنها از بازتاب نور خورشید جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، یک هدآپ دیسپلی سه‌بعدی هم در اینجا وجود خواهد داشت.

در داشبورد SL جدید چهار دریچهٔ تهویهٔ گالوانیزه کار شده که طراحی آنها از توربین موتور هواپیماها الهام گرفته است. در همین حال، بلندگوهای باکیفیت سیستم صوتی برمستر هم زیر قاب‌های فلزی واقعی جای گرفته‌اند. همچنین طبیعتاً برای خریداران آپشن‌های سفارشی‌سازی زیادی در نظر گرفته شده که ازجملهٔ آنها می‌توان به انتخاب‌های گسترده‌ای مثل چرم ناپای دورنگ یا چرم ناپا با دوخت لوزی شکل برای روکش صندلی‌های اسپرت یا AMG پرفورمنس اشاره کرد.

مرسدس-آام‌گ SL روی شاسی جدیدی ساخته شده که با ترکیبی از آلومینیوم، فولاد، منیزیوم و فیبر کربن شکل گرفته تا وزن آن به تنها ۲۷۰ کیلوگرم برسد. به گفتهٔ مرسدس، بدنهٔ جدید این خودرو هم ۵۰ درصد از AMG GT رودستر مستحکم‌تر بوده که درنتیجه هندلینگ و چابکی بهتر و دقیق‌تری را فراهم می‌کند. SL جدید همچنین برخلاف نسل قبلی، به سقف پارچه‌ای مجهز شده است.

مرسدس

در مورد پیشرانه‌ها، احتمالاً شاهد ارائهٔ نمونه‌های شش سیلندر خطی و V۸ خواهیم بود درحالی‌که شایعاتی به وجود بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت در نسخهٔ پرچم‌دار SL۷۳ اشاره کرده‌اند. همچنین برای نخستین بار در SL سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic هم ارائه خواهد شد.

 

منبع: پدال
  • آقای واقع بین ارسالی در

    ماهم رودستر داریم ...پراید 151 .
    .
    با آپشن های روز دنیا .....
    .

  • عرفان ارسالی در

    بازم کپی برداری از دو غول لگن سازی عزیز کشورمون تا کی اینا میخوان محصولات فضایی مارو‌کپی کنن!!!!؟؟؟

ارسال نظر