|
کدخبر: 183783

قیمت روز محصولات پرطرفدار سایپا + جدول

ارزیابی بازار محصولات پرطرفدار سایپا امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ حکایت از رشد یک میلیونی قیمت «تیبا صندوقدار» و «کوییک معمولی» دارد.

خودرو قیمت روز محصولات پرطرفدار سایپا + جدول

 تعطیلی واحدهای صنفی از جمله نمایشگاههای خودرو از یک سو و افزایش نرخ دلار از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار خودرو این افزایش قیمت را به آن نسبت می دهند.

اما در کنار عوامل مذکور فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه شروع تعطیلات تابستانی تقاضا به صورت محدود در بازار ایجاد شده است. بازگشت لرزان تقاضا در بازار در حالی صورت گرفته که در ماههای اخیر و با توجه به توقع انتظاری که برای «اعلام نتایج مذاکرات هسته ای» و «تعیین کابینه دولت سیزدهم» در بازار خودرو به وجود آمده شاهد کمترین عرضه و تقاضا در بازار بوده ایم.

حال با این شرایط این سوال مطرح می شود که بازار پرطرفدارهای سایپا امروز با چه قیمتی بسته شده است؟

 از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده تیبا امروز «تیباصندوقدار» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار ۱۳۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «کوییک معمولی» نیز امروز رشد یک میلیونی قیمت داشت و در بازار ۱۵۵ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با ارزیابی بازار می توان گفت، «تیبا۲» معمولی بدون نیز بدون تغییر امروز با قیمت ۱۳۸میلیون تومان در بازار قیمت خورد. همچنین «کوییکR» نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.
 

سایپا 13

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها