|
کدخبر: 185634

عاشقان سانتافه این خبر را از دست ندهند

هیوندای نسخه جدیدی از سانتافه ۲۰۲۲ را معرفی می‌کند. این خودرو که با پسوند XRT شناخته می‌شود در جایگاهی بین تریم های SEL و لیمیتد قرار خواهد گرفت. فعلاً تصاویر و جزئیات این کراس اوور در دست نیست اما رسانه‌ها اطلاعات بیشتری از این خودرو را منتشر ساخته‌اند.

این برای اولین بار است که هیوندای تریم XRT را برای سانتافه در نظر می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که تریم یاد شده عناصر مشکی‌رنگی را برای کراس اوور میان سایز کره‌ای‌ها به ارمغان خواهد آورد یا خیر هرچند گفته شده سانتافه XRT از رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ و کابینی با پوشش تیره سود خواهد برد.

اما گفته شده نیروبخش این خودرو پیشرانه ۲.۵ لیتری موجود در تریم SEL با قدرت ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتون متر خواهد بود. این مدل به‌صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک قابل سفارش بوده هرچند سیستم چهار چرخ محرک قیمت ۱۷۰۰ دلاری خواهد داشت.

سانتافه XRT قیمت ۳۲۳۰۰ دلاری داشته که شامل ۱۱۸۵ دلار هزینه‌های تحویل نیز می‌باشد.

شایان‌ ذکر است قیمت تریم SEL از ۲۹ هزار دلار شروع شده درحالی‌که مدل لیمیتد مجهزتر با بهای ۳۸۹۶۰ دلاری در دسترس است. با تولید نسخه جدید XRT که در جایگاهی بین دو مدل دیگر قرار می‌گیرد هم‌اکنون خریداران گزینه‌ای جدید با فاصله قیمتی حدود ۱۰ هزار دلاری خواهند داشت. البته باید منتظر ماند و دید این خودرو از چه تجهیزات استاندارد استفاده خواهد کرد.

فعلاً وب‌سایت هیوندای اقدام به نمایش سانتافه XRT نکرده بنابراین باید منتظر روزهای آتی ماند.

 

منبع: پدال

ارسال نظر