|
کدخبر: 185547

برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شدند

اسامی برندگان قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصول کوییک.آر سایپا پس از تائید نهایی نهادهای نظارتی در سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا منتشر شد.

خودرو برندگان قرعه کشی سایپا مشخص شدند

روز گذشته (یکشنبه)، قرعه‌کشی دو طرح همزمان فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودرو کوییک.آر سایپا در سال ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در این طرح ۷۲ هزار و ۷۶۰ نفر شرکت کردند که تمام افراد شرکت‌کننده واجد شرایط شناخته شدند. همچنین در طرح پیش فروش محصول سایپا ۲۴هزار و ۸۰۶ نفر شرکت کردند که تمام شرکت کنندگان واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این دو طرح فروش (فوق العاده و پیش فروش) ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در طرح فروش فوق العاده ۲ هزار دستگاه خودرو کوییک. آر و در طرح پیش فروش این محصول ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه عرضه می‌شود.

اسامی منتخبان طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصول کوییک. آر سایپا پس از تائید نهایی نهادهای نظارتی، امروز دوشنبه ۲۱تیر در سایت رسمی این گروه خودروسازی به نشانی https: //saipa.iranecar.com منتشر شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر، ضرورت دارد ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها