|
کدخبر: 185365

خودرویی که مثل خانه ی شماست! + تصاویر

ایویکو شاید به خاطر محصولات تجاری سبک و سنگین خود شناخته شده باشد اما این شرکت ایتالیایی در زمینه خودروهای ماجراجویی و اورلندینگ نیز محبوب بوده و محصولات مجهز و آماده آفرود زیادی را تولید کرده است.

دست‌اندرکاران وب‌سایت Cars.co.za احتمالاً با جذاب‌ترین خانه‌به‌دوش عمر خود روبرو شده‌اند. این خودرو بر پایه ایویکو یورو کارگو شکل گرفته و از پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی و گیربکس ۶ سرعته دستی به همراه جعبه انتقال دنده‌سنگین سود می‌برد. بله شما با این خانه‌به‌دوش می‌توانید از هر مسیری گذر کرده و در مکان‌های جذاب اتراق نمایید.

در بدنه این خودرو برخی ویژگی‌های قابل‌توجه وجود دارد. علاوه بر بخش‌های ذخیره‌ای متعدد، یک دوش جمع‌وجور، باک سوخت گازوئیل ۵۰۰ لیتری و پلتفرم الکتریکی برای قرار دادن موتوربایک مالک وجود دارد.

و زمانی که وارد کابین این خانه‌به‌دوش می‌شوید چیزهای جذاب‌تری را خواهید دید. در آغاز باید گفت داخل این محصول ایویکو به حدی جادار است که حتی یک ماشین لباسشویی بزرگ و سینکی با آب گرم و سرد وجود دارد. به این موارد باید دو اجاق‌گاز، تخت خواب بزرگ برای چند نفر و… را اضافه کرد. در واقع این خانه‌به‌دوش به‌صورت رسمی برای هفت نفر طراحی شده است.شما تقریباً همه‌چیز موردنیاز را در این خانه‌به‌دوش خواهید یافت و مالک حتی می‌تواند چهار ماه را با آن در جاده تردد کند و با خانواده سفر لذت بخشی را تجربه نماید.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها