|
کدخبر: 185254

تویوتایی که می‌خواهد لامبورگینی باشد!

تویوتا ونزا یکی از شیک‌ترین محصولات این خودروساز ژاپنی بوده اما شاید شما ترجیح دهید خودرویی داشته باشید که شباهت بیشتری به لامبورگینی اوروس داشته باشد.

خودرو تویوتایی که می‌خواهد لامبورگینی باشد!

مطمئن نیستیم که چه کسی می‌تواند چنین ویژگی‌ای داشته باشد اما شرکت ژاپنی آلبرمو کیت بدنه‌ای را عرضه کرده که باعث می‌شود ونزای ژاپنی شبیه اوروس ایتالیایی باشد!

آلبرمو این کیت را XH۴۲ می‌نامند. کیت بدنه موردبحث شامل سپر جلوی جدید با طراحی تیز و کاپوتی متفاوت است. به این موارد باید ورودی‌های هوای بزرگ روی سپر را نیز اضافه کرد.

بچه گلگیرهای جدید نیز در بخش جانبی بدنه دیده می‌شوند. در جایی که ونزای استاندارد از قوس چرخ های نرم سود برده، این کیت بدنه ظاهر تیزتری را به کراس اوور تویوتا بخشیده است.

در بخش عقب بالی را می‌بینیم که بین شیشه و بخش پشتی نصب شده است. محل نصب این قطعه نشان می‌دهد که احتمالاً با بال عملکردی روبرو نیستیم چراکه تأثیر مثبتی روی جریان هوا نخواهد داشت.

بخش پایینی سپر عقب نیز پذیرای دیفیوزری جدید شده است. در کل کیت XH۴۲ آلبرمو ظاهر اسپورتی را برای ونزا به ارمغان آورده است.

این شرکت همچنین کیت اگزوزی جدید با یک جفت خروجی در مرکز سپر را نیز ارائه می‌کند. البته اگر محل خروجی‌های اگزوز بالای دیفیوزر بودند ظاهر بهتری ایجاد می‌شد زیرا در حالت کنونی که آن‌ها زیر دیفیوزر هستند نمای شلوغی را ایجاد کرده‌اند.

آلبرمو فعلاً قیمت قطعات خود را اعلام نکرده اما گفته که تمامی آن‌ها به‌صورت جداگانه نیز در دسترس بوده و به‌صورت خام عرضه می‌شوند بنابراین مالکان می‌توانند آن‌ها را با رنگ بدنه خودروی خود هماهنگ کنند.

آلبرمو اظهار داشته نسخه دیگری از کیت بدنه را برای راو ۴ نیز ارائه خواهد کرد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها