|
کدخبر: 182612

پلاستیک بی کیفیت در خودروی ۲ میلیارد تومانی!

هامر که تولیدش در فصل یازدهم سازماندهی مجدد جنرال موتورز متوقف شده بود، پس از ۱۰ سال به شکل یک پیکاپ تراک و یک شاسی بلند احیا شد. سوپرکار بلوندی فرصت بررسی هر دو نسخه را در مرحله پیش‌تولید به دست آورده و اطلاعات جالبی درباره آن‌ها به اشتراک گذاشته است.

خودرو پلاستیک بی کیفیت در خودروی ۲ میلیارد تومانی!

نسخه ادیشن ۱ با تمام امکانات قرار است پاییز امسال عرضه شود، اما این احتمال وجود دارد که جنرال موتورز به دلیل کمبود ریزتراشه‌ها عرضه این پیکاپ تمام برقی را به اواخر پاییز یا زمستان موکول کند. نسخه ۳X با قیمت پایه ۹۹،۹۹۵ دلار در پاییز ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. عرضه نسخه‌های ۲X با قیمت ۹۰ هزار دلار و EV۲ با قیمت ۸۰ هزار دلار (معادل حدود ۲ میلیارد تومان) نیز برای بهار ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌ است.

شاسی بلند خانوادگی هامر به نام ادیشن ۱ با پکیج اکستریم آفرود از سال ۲۰۲۳ وارد فاز تولید خواهد شد. سوپرکار بلوندی می‌گوید این مدل در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد که تا حدودی حق با اوست. نسخه پایه EV۲ در بهار ۲۰۲۴ با پیشرانه دوموتوره قدرتمند و محدوده رانندگی تقریبی ۴۰۰ کیلومتری در آمریکا عرضه خواهد شد.

سوپرکار بلوندی بیشتر از همه از نوار نوری روی سقف خوشش آمده و همچنین به محدوده رانندگی ۵۶۰ کیلومتری شاسی بلند برقی ادیشن ۱ اشاره می‌کند. این اشتباه است چون جنرال موتورز گفته محدوده رانندگی این مدل بیش از ۴۸۳ کیلومتر است. تنها نسخه پیکاپ می‌تواند با هر بار شارژ مسافت بیش از ۵۶۰ کیلومتری را طی کند که برای یک غول ۴،۱۰۰ کیلوگرمی خیلی خوب است.

اگر به دقیقه ۳:۲۰ ویدیو بروید، متوجه خواهید شد که جنرال موتورز هنوز هم خودروها را با کیفیت پایینی تولید می‌کند. پلاستیک مورد استفاده در بخش پایینی داشبورد حتی با استانداردهای نمونه اولیه پیش‌تولیدی هم خیلی بی‌کیفیت است، که با توجه به قیمت خیلی بالای این خودرو اصلاً قابل قبول نیست.

پلاستیک-هامر۱

اگر به دقیقه ۹:۵۲ بروید، پلاستیک بی‌کیفیتی با یک پرداخت خیلی زشت در دو طرف داشبورد می‌بینید. همچنین وقتی در دقیقه ۱۳:۴۵ سوپرکار بلوندی می‌خواهد درب عقب خودرو را باز کند صدای جیرجیر خیلی بدی می‌دهد. حداقل کیفیت کفی جای بار بهتر از پلاستیک استفاده شده در کابین این هامر است.

منبع: خودروبانک

ارسال نظر