|
کدخبر: 182147

خودروی لاکچری فرانسوی از راه رسید / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

زیرشاخه لوکس پژو سیتروئن یعنی دی اس، از نسخه خاص و منحصر به فرد دی اس ۴ با پسوند La Premiere رونمایی کرد. متقاضیان از هم‌اکنون تا پایان ماه جولای می‌توانند این خودرو را رزرو کنند و تحویل آن نیز در پایان سال جاری میلادی صورت خواهد گرفت.

خودرو خودروی لاکچری فرانسوی از راه رسید / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

دی اس ۴ La Premiere با رنگ‌هایی خاص و رنگ سقف متفاوت ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند از بین دو رنگ Lacquered Grey یا Pearl Crystal یکی را برای بدنه خودرو انتخاب کنند، در حالی‌که سقف آن با رنگ Perla Nera Black مزین شده است. نشان "۱" روی جلوپنجره این خودرو به همراه جلوپنجره الماس نشان، تفاوت‌های ظاهری دی اس ۴ لا پریمیر با نسخه عادی را به خود اختصاص می‌دهند.

پژو+سیتروئن۲

رینگ‌های آلیاژی با طراحی خاص و در اندازه ۱۹ اینچ گزینه استاندارد این خودرو هستند، در حالی‌که مشتری می‌تواند رینگ‌های ۲۰ اینچی را برای دی اس ۴ لاپریمیر انتخاب کند. صندلی‌های چرمی مزین به روکش چرم ناپا به همراه تهویه و ماساژور و داشبوردی ساخته شده از چوب قهوه‌ای، امکانات لوکس این کراس‌اوور را تشکیل داده‌اند.

پژو+سیتروئن۳

سیستم صوتی FOCAL Electra با ۱۴ بلندگو، هد آپ دیسپلی به همراه رابط کاربری جدید دی اس، کنترلرهای حرکتی، سیستم تعلیق هوشمند با قدرت اسکن جاده، چراغ‌های LED‌ ماتریکس و دستیار رانندگی سطح ۲ از دیگر تجهیزات دی اس ۴ لا پریمیر هستند. این خودرو با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی با قیمت پایه ۵۵،۵۷۵ دلار (معادل حدود ۱.۵ میلیارد تومان) قابل سفارش است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها