|
کدخبر: 180995

این خودروی پر طرفدار بازار گران شد+ جدول

سمند LX با موتور EF7 اولین روز تیرماه دو میلیون افزایش قیمت را ثبت کرد تا به این طریق نواز افزایش قیمت این خودرو در هفته های اخیر پاره نشود.

خودرو این خودروی پر طرفدار بازار گران شد+ جدول

ارزیابی پرونده خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX» هم با افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار روبرو شد.

رشد قیمت در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد و به نوعی می توان گفت معامله در بازار خودرو در حد صفر است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» با افزایش یک میلیونی در بازار با قیمت ۱۹۹ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «سمند LX با موتور EF۷» نیز امروز با افزایش دو میلیون  تومانی داشت و قیمت آن به ۲۱۴ میلیون رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بدون افزایش و با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «۲۰۶ صندوقدار»نیز همانند روز گذشته بدون تغییر و به ترتیب با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان و ۲۴۶ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

ایران 1

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر