|
کدخبر: 180433

ارزیابی بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو / ۲۰۶ گران شد

بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز با افزایش یک تا دو میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

خودرو ارزیابی بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو / ۲۰۶ گران شد

 بازار ایران خودرویی ها امروز برخلاف سایپایی ها امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شدند. رشد قیمت در بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد و به نوعی می توان گفت معامله در بازار خودرو در حد صفر است.

به گفته فعالان بازار خودرو روند پیش گرفته در بازار محصولات ایران خودرو در حالی رقم خورده که با ارزیابی بازار می توان گفت خریداران و فروشندگان منتظر اولین واکنش رییس جمهور منتخب در خصوص بازار خودرو هستند و فعلا تمایلی برای خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

پیش از این و در مناظرات انتخاباتی سید ابراهیم رییسی عنوان کرده بود که «خودرو باید از حالت انحصاری خارج شده و برای آن قیمت عادلانه تعیین کنیم».

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند LX» با افزایش دو میلیونی تومانی با قیمت ۱۹۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «سمند LX با موتور EF۷» نیز امروز افزایش یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به ۲۱۱ میلیون رسید. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» افزایش دو میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۱۰ میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر۲۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد، و «۲۰۶ صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار ۲۴۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 30

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها