|
کدخبر: 179988

مشتریان دست رد به این خودروها نمی‌زنند + تصاویر

شورولت کوروت C۸ پس از چهار ماه کسب عنوان خوش فروش ترین خودروی بازار آمریکا به پایین کشیده شده و البته این عنوان را به خودرویی سورپرایز کننده واگذار کرده است.

خودرو مشتریان دست رد به این خودروها نمی‌زنند + تصاویر

 بر پایه داده‌های تحلیل شده توسط iSeeCars که شامل بیش از ۱.۳ میلیون خودروی صفر و کارکرده فروخته شده در می ۲۰۲۱ بوده، مرسدس بنز G کلاس خوش فروش ترین خودروی جدید بازار آمریکا بوده و مدت‌زمان متوسط فروش آن ۹.۴ روز و قیمت متوسط فروش آن رقم قابل‌توجه ۱۷۴۸۸۷ دلار بوده است.

کوروت با مدت‌زمان متوسط فروش ۹.۵ روز و قیمت متوسط فروش ۸۵۳۵۹ دلار به رتبه دوم نقل‌مکان کرده است. کادیلاک اسکالید با مدت‌زمان ۱۰.۸ روز و قیمت متوسط ۱۰۱۸۳۶ دلار در رتبه سوم قرار گرفته و هیوندای توسان هیبرید (۱۱.۱ روز/۳۴۰۷۶ دلار) و کیا تلوراید (۱۱.۶ روز/۴۴۰۶۶ دلار) رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

تحلیلگر ارشد iSeeCars می‌گوید:

 مرسدس بنز G کلاس پس از افزایش فروش بیش از ۵۰ درصدی در ماه می نسبت به آوریل به لیست ما راه یافته است. شاسی‌بلند فول سایز G کلاس نشان دهنده مصرف‌گرایی مشهود بوده و مشتریان بیشتری پس از یک سال محدودیت‌های تردد اقدام به خرید چنین خودروی گران‌قیمتی می‌کنند.

۱۰ خودروی خوش فروش صفر در می ۲۰۲۱

رتبه

نام خودرو متوسط روز موردنیاز برای فروش متوسط قیمت فروش (دلار)
۱ مرسدس بنز جی کلاس ۹.۴

$۱۷۴,۸۸۷

۲

شورولت کوروت

۹.۵ $۸۵,۳۵۹
۳ کادیلاک اسکالید ۱۰.۸

$۱۰۱,۸۳۶

۴

هیوندای توسان هیبرید

۱۱.۱ $۳۴,۰۷۶
۵ کیا تلوراید ۱۱.۶

$۴۴,۰۶۶

۶

تویوتا راو ۴ پرایم

۱۱.۹ $۴۳,۷۵۵
۷ تویوتا تاکوما ۱۲.۲

$۳۸,۰۱۴

۸

لکسس IS 350

۱۲.۷ $۴۸,۶۱۱
۹  کادیلاک اسکالید ESV ۱۳.۵

$۱۰۳,۱۱۷

۱۰

تویوتا ۴ رانر

۱۳.۷

$۴۶,۲۱۸

در بازار خودروهای کارکرده، متوسط روز موردنیاز برای فروش خودروها برابر با ۳۹.۴ روز بوده اما خوش فروش ترین خودرو مزدا MX-۵ میاتا با متوسط زمان ۱۹.۵ روز و قیمت متوسط ۲۵۰۰۹ دلار بوده است. تسلا مدل ۳ (۲۰.۲ روز/۴۴۷۷۹ دلار)، شورولت کوروت (۲۱.۸ روز/۷۴۷۷۳ دلار)، کیا تلوراید (۲۲.۲ روز/۴۲۹۳۶ دلار) و هوندا اینسایت (۲۲.۷ روز/۲۳۰۴۱ دلار) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

خودرو-پرفروش-1

خودرو-پرفروش-2

خودرو-پرفروش-3

خودرو-پرفروش-4

خودرو-پرفروش-5

خودرو-پرفروش-6

خودرو-پرفروش-7

منبع: پدال

ارسال نظر