|
کدخبر: 179649

با این خودروری هیبریدی جدید آشنا شوید

موتور چانگان که با برند بلو کُر [هسته آبی] معروف است از «قوای محرکه دوگانه هوشمند» خود بعد از شش سال طراحی و آزمایش رونمایی کرد.

خودرو با این خودروری هیبریدی جدید آشنا شوید

قوای محرکه دوگانه هوشمند یا iDD مخفف intelligent Dual Drive در نمایشگاه خودروی شهر چونچینگ [محل ساختمان مرکزی و کارخانه های چانگان] در مرکز نمایشگاه ملی یوالای Yuelai National Expo Center به نمایش درآمد. 

این خودروسازی دولتی در چین بدون هیچ عجله و شتابی روی طراحی خودروهای هیبریدی کار کرد و با تست‌های مختلف به تدریج بر مشکلات و معضلات فنی آن فائق آمد. 

چانگان باور دارد که قوای محرکه هیبریدی این شرکت که یک سامانه دوگانه برقی-بنزینی هوشمند است همه نیازهای مشتری را برآورده می‌کند و برای «همه سرعت ها»، «همه سناریوها»، «همه دماها»، «در هر زمان» مناسب است. 

به گفته‌ی این خودروساز چینی، این قوای محرکه کیفیت بالا را در همه شرایط تضمین می‌کند هم در شروع و در سرعت پایین، هم در هنگام سبقت گرفتن و حتی در بالاترین سرعت حین مسابقه کیفیت یکنواخت و تضمین شده دارد. 

علاوه بر این چانگان می‌گوید این قوای محرکه هم در شهر و ترافیک کیفیت بالایی دارد هم در مسافرت‌های طولانی. مصرف بنزین آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵ لیتر است و زمانی که در حالت «فقط برقی» قرار دارد ۱۳۰ کیلومتر را به راحتی می‌پیماید. 

به بیانی دیگر با هر بار شارژ کامل و با یک باک بنزین این قوای محرکه می‌تواند خود را ۱۱۰۰ کیلومتر راه ببرد. 

موتور هیبریدی iDD از برند بلو کُر Blue Core متعلق به کمپانی خودروسازی چانگان عملکردی ایمن و ثابت در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین دارد. 

یکی از مهمترین ویژگی‌های این قوای محرکه هیبریدی امکان آپ دیت کردن [روزآمدی] نرم افزاری اینترنتی آن است و مشتریان بدون مراجعه به نمایندگی و از طریق اینترنت [مثل اپلیکیشن های موبایلی] آخرین تغییرات و بهبودها را دریافت می‌کنند.

 

منبع: سایپا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها