|
کدخبر: 179041

گرانی ۶ میلیونی این محصول پر فروش ایران خودرو !

ارزیابی بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو از تداوم رشد قیمت «سمند LX با موتور EF۷» حکایت دارد این خودرو در سه روز گذشته ۶ میلیون تومان گران شد.

خودرو گرانی ۶ میلیونی این محصول پر فروش ایران خودرو  !

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز نیز همانند روز گذشته «سمند LX با موتور EF۷» با افزایش قیمت سپری کرد و رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرد و به این طریق طی سه روز گذشته افزایش ۶ میلیونی قیمت داشت. تداوم رشد قیمت «سمند LX با موتور EF۷» در حالی است که سایر محصولات این شرکت امروز تغییر قیمت نداشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو عرضه قطره چکانی سمند LX با موتور EF۷ در بازار طی روزهای اخیر موجب شده تا بازار با کمبود عرضه این خودرو مواجه شود و با وجود اینکه معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد، کمبود عرضه به صورت روانی بازار را تحت تاثیر قرار داده و افزایش قیمت ۶ میلیونی این خودرو طی سه روز گذشته را به همراه داشته است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷» امروز با افزایش ۱ میلیونی در بازار با قیمت ۲۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX » بدون تغییر قیمت در بازار ۱۹۱ میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز «سمند سورن» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات پژو امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» با افزایش یک میلیون تومانی در بازار با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان عرضه شد. رشد تیپ دو این خودرو در حالی است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «۲۰۶ صندوقدار» بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت ۲۴۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر