|
کدخبر: 178740

برندگان قرعه کشی جدید سایپا مشخص شدند

دومین قرعه‌کشی پنج محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا در سال ۱۴۰۰ امروز (یکشنبه) انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (دوشنبه، ۲۴ خردادماه) در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

خودرو برندگان قرعه کشی جدید سایپا مشخص شدند

دومین قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوق‌دار، تیبا۲، ساینا دنده‌ای، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شرکت کردند که ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو بود و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه شده است، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوق‌دار، ۶‌هزار دستگاه ساینا دنده‌ای، یک‌هزار دستگاه کوییک.اس و ۲ هزار دستگاه ساینا.اس عرضه شد.

سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

گفتی است سایپایی‌ها یا همان نارنجی‌پوشان جاده مخصوص با تولید ۶۶ هزار و ۶۹۴ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه و ثبت رشد ۲۴.۳ درصدی نسبت به دو ماهه پارسال، عنوان بزرگترین خودروساز کشور را از آنِ خود کردند.

تولیدات سایپایی‌ها در این مدت شامل ۵۸ هزار و ۵۲۳ دستگاه سواری، هشت‌هزار و ۱۰۷ دستگاه وانت و ۶۴ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده بود.

 

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر