|
کدخبر: 178115

آخرین مهلت برای ثبت نام دریافت یارانه خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا ۱۳۷ میلیون تومان و در طرح فروش فوری سایپا تا ۴۱ میلیون تومان در هر خودرو یارانه یا رانت توزیع خواهد شد. مهلت ثبت نام برای حضور در قرعه‌کشی آنها تا کی است؟

خودرو آخرین مهلت برای ثبت نام دریافت یارانه خودرو

طبق ادعای خودروسازان، آنها سالانه بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ برابر درآمد نفتی کشور در پارسال ناشی از ارزان‌فروشی زیان می‌دهند. با این حال از سه‌شنبه اخیر بار دیگر طرح عرضه خودروهای ارزان‌تر از بازار را کلید زدند. این درحالیست که بازار خودرو نیز در روزهای سخت رکود به سر می‌برد اما با هدف تنظیم بازار خودروهای ارزان‌قیمت خودروسازان قرار است به تعدادی خاص و محدود برسد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از روز سه‌شنبه اخیر آغاز شده خودرو تیبا صندوق‌دار در حالی ۱۰۶ میلیون تومان قیمت دارد که در بازار این خودرو بیش از ۱۳۷ میلیون می‌ارزد. یا خودرو ساینا دنده‌ای در حالی ۱۰۴ میلیون قیمت خورده که در بازار ۱۴۵ میلیون تومان ارزش دارد. امروز آخرین مهلت ثبت نام برای خرید این خودروهای یارانه‌ای است.

در طرح ایران‌خودرو نیز امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است که در این طرح نیز تا سقف ۱۳۷ میلیون تومان در هر خودرو رانت یا یارانه توزیع خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
  • ناجی ارسالی در

    اکثر به قول خودروهای یارانه اییها ،خودرو های وازده وناقص وآفتاب خورده ایی است که در زمینها وپارکینگهای پنهان وغیر پنهان خوروییها ،خاک خورده که به خلق اله قالب خ واهند کرد بیچاره خلق اله ومصرف کننده که اصلا دراین بذل وبخششها!! جایی ندارند

  • ایرانی ارسالی در

    چقد بهت پول دادند که اینجور براشون تیتر بزنی و خبر بنویسی!!!!!+؟؟؟؟
    برای ه یوندای و کیا و تویوتا و...میصرفه خودروی باکیفیت تولید کنند،اونهم در اون کلاسا!!! !!
    ولی برای این دوتا آشغال ساز(ایر انخودرو و سایپا)نمیصرفه!!!!
    به شعو ر مردم توهین نکنید...

  • jaber ارسالی در

    تیبا ۲۴ ملیون بود ... کاری کردید مردم جی ب هاشون خالی شدن ..یارنه ای نیست دزدی اس ت

  • hamed ارسالی در

    بر پدرو مادرتون لعنت با این حقه بازیاتون که حتی تو تیتر اخبارتون هم میخواهید اع صاب ملتو بهم بریزید خودرو یارانه ای؟انتظ ار دارید تشکر کنیم ؟اگر خدایی هست که حتم ا هست انشالا حقتون رو بده .

  • ناشناس ارسالی در

    قیمت ماشین در بازار ازاد غیر واقعیست. با این قیمت دلار هم اگر واردات ازاد شود شم ا خودروسازها قادر به رقابت نیستید . بروی د خودتان را درست کنید . بجای چشم دوختن ب ه جیب ها

  • محمد ارسالی در

    خودتون مسخره کنین دزدهای از خدا بی خبر

  • ناشناس ارسالی در

    هر چی رانت خوارههههه

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخع

  • داود ارسالی در

    مزخرف میگن.
    یارانه خودرو؟!!!!!
    قیمت بازار خیلی بیشتر از قیمت واقعی خ ودرو هست.
    قیمت کارخانه هم بالاست.< br /> دارن با قیمت بازار حساب میکنن و می گن چون زیر قیمت بازار هست داریم یارانه م یدیم.
    حرف مفت میزنن.

  • عبدالله ارسالی در

    ملت نخریدار ماشین های بنجول. نخریدن را ادامه دهید تابه قیمت های واقعی برسد. با هجوم ملت پراید را به قیمت بنز درکشورهای دیگر بخورد ملت میدهند با صبر و نخریدن. به دست و پای ملت میافتند. اگر صبور باشید

ارسال نظر