|
کدخبر: 176032

ساعت خاص بوگاتی مخصوص ماشین بازها + عکس و قیمت

چه کسی از ساعتی لوکس و زیبا بدش می‌آید؟ چه کسی به ساعت‌های یک خودروساز سطح بالا علاقه ندارد؟ بوگاتی هم‌اکنون سه ساعت عالی را در کلکسیون اسمارت واچ جدید خود ارائه می‌کند. این ساعت‌ها پر از تکنولوژی‌های جذاب هستند اما بهترین نکته اینکه قیمت آن‌ها با یک اپل واچ سطح بالا قابل‌مقایسه است و بنابراین از این نظر کاملاً با قیمت هایپرکارهای افسانه‌ای این شرکت فاصله دارند.

خودرو ساعت خاص بوگاتی مخصوص ماشین بازها + عکس و قیمت

کلکسیون ساعت جدید بوگاتی نام سرامیک ادیشن وان را به خود گرفته است. سه استایل متمایز این ساعت‌ها با توجه به نام بوگاتی‌های سفارشی سال‌های اخیر در نظر گرفته شده‌اند و شامل پور اسپورت، دیوو و له نویر هستند. بله ما می‌دانیم که له نویر دقیقاً همان مدل لا وویچر نویر نیست اما شما قرابت خوبی را بین این دو می‌بینید. هر ساعت هوشمند دارای صفحه لمسی LED مشابه هم بوده و داخل هرکدام بیش از ۱۰۰۰ قطعه بکار رفته است. از آنجایی که با ساعت‌های هوشمند طرف هستیم بنابراین عملکردهای بسیاری وجود دارد که از جی‌پی‌اس تا پایش وضعیت سلامت فرد را شامل می‌شود. این ساعت‌ها همچنین می‌توانند زمان‌های حضور لذت‌بخش شما در پیست‌های اسپا، مونزا و… را ثبت کنند.

ساعت+بوگاتی

این ساعت‌ها از نظر فنی تولید شرکت اتریشی VIITA هستند که به خاطر ارائه ساعت‌های هوشمند لوکس و مدرن شناخته شده است. بوگاتی می‌گوید ساعت‌های سرامیک ادیشن وان با یک‌بار شارژ تا ۱۴ روز کار می‌کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد گارانتی ۵ ساله آن‌ها آرامش خاطر خریداران را فراهم خواهد کرد.

ساعت+بوگاتی۱

استفان وینکلمن رئیس بوگاتی می‌گوید: ما در بوگاتی به ارائه تکنولوژی پیشرفته ادامه می‌دهیم و به همین خاطر است که درباره همکاری جدید خود با VIITA هیجان‌زده هستیم. ما تنها همکارانی را انتخاب می‌کنیم که از نظر سطح عملکرد، کیفیت و طراحی با بوگاتی در یک سطح باشند و فضایی برای مصالحه وجود ندارد زیرا مشتریان ما به چیزی کمتر از عالی راضی نمی‌شوند. ساعت‌های هوشمند بوگاتی اشرافیت، نرم‌افزار سفارشی و متریال باکیفیت را به بهترین صورت ممکن ارائه می‌کنند.

ساعت+بوگاتی۲

اما از نظر هزینه باید گفت مشتریان می‌توانند ۸۹۹ یورو را برای ساعت‌ها بپردازند. این مبلغ معادل حدود ۱۱۰۰ دلار است که اگرچه مبلغ کمی نیست اما به‌طور سورپرایز کننده‌ای با قیمت ساعت‌های هوشمند شناخته شده در بازار قابل‌مقایسه است.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها