|
کدخبر: 176019

افزایش قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

پرونده محصولات پرطرفدار سایپا امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰ به نوسان اندک قیمت بسنده کردند و با افزایش ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار بسته شد.

خودرو افزایش قیمت محصولات سایپا در بازار امروز + جدول

در حالی بازار شاهد نوسان اندک قیمتی در میان محصولات پرطرفدار سایپا بوده که به گفته فعالان این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

«ریزنوسان‌های دلار» عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار محصولات ایران خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند که هرچند بازار هفته گذشته توجهی به این ریز نوسان ها نداشت، اما در هفته جاری و با تداوم روند افزایش قیمت دلار امروز شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو بودیم.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سه خودرو «کوییک R» ، «ساینا» و «تیبا۲» معمولی امروز در بازار رشدی ۵۰۰ هزار تومانی داشته‌اند و «تیبا صندوقدار» نیز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز «کوییکR» با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت در بازار ۱۵۶ میلیون تومان رسید. رشد قیمت کوییک R در حالی ثبت شد که امروز «کوییک معمولی» بدون افزایش در بازار ۱۴۹ میلیون قیمت گذاری شد.

«ساینا» نیز امروز افزایش ۵۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۴۲ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده تیبا نیز امروز افزایش قیمت داشتند. «تیبا۲» معمولی با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ۱۳۶ میلیون در بازار عرضه شد. «تیباصندوقدار» نیز امروز رشدی یک میلیون تومانی داشت و با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 9

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها