|
کدخبر: 152814 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز در گفت و گو با کارشناس خودرو:

پیش بینی قیمت شاسی بلند سایپا / از خودروی اطلس چه می‌دانیم؟

سایپا قصد دارد شاسی بلند جدید خود را در آینده روانه بازار کند.

خودرو پیش بینی قیمت شاسی بلند سایپا / از خودروی اطلس چه می‌دانیم؟

روز گذشته تصویری از شاسی بلند جدید سایپا که نام اطلس برای آن انتخاب شده در رسانه ها منتشر شد. با توجه به این که در بین خودروهای داخلی خلاء چنین محصولی احساس می‌شد به نظر می‌رسد که در صورت عرضه با استقبال خوبی مواجه شود. اما آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است به بحث قیمت ارتباط دارد. امیرحسن کاکایی، کارشناس حوزه خودرو در گفت و گو با گسترش نیوز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

کاکایی

کاکایی ابتدا اظهار کرد: خاصیت سایپا این است که خودروهای جمع و جور تولید می‌کند. شاید مردم نسبت به این خودروها در برخی موارد نارضایتی نیز داشته باشند اما در عین حال این محصولات بسیار جذاب هستند. این جذابیت در حقیقت متناسب با قیمت آن هاست. به عنوان مثال اگر تیبا و کوییک را در نظر بگیریم این خودروها از نظر قدرت پیشرانه حرف زیادی برای گفتن ندارند اما همزمان خودروهای کاربردی هستند.

وی ادامه داد: شاسی بلند سایپا نیز مطمئنا اگر قیمت مناسبی داشته باشد از آن استقبال خیلی خوبی انجام خواهد شد. بزرگ ترین مشکل سایپا در بحث موتور است و اگر بتوانند پیشرانه بهتری برای محصولات خود در نظر بگیرند شرایط بسیار بهتر می شود. البته هنوز اطلاعات دقیقی از این خودرو در دسترس نیست. در خصوص پلتفرم نیز باید گفت که در تمام دنیا از پلتفرم های مختلفی الگوبرداری می‌شود و آن را بهینه می‌کنند. مرکز تحقیقات سایپا بسیار قوی است و ما در این کارها حرفه ای شدیم و راحت می‌توانیم کلیت خودرو را تولید کنیم.

کاکایی در پاسخ به این سوال که حداقل قیمت اطلس چقدر خواهد بود؟ به گسترش نیوز گفت: قیمت این خودرو در کارخانه حداقل ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون تومان خواهد بود. البته برای قضاوت کمی زود است و شرایط به قیمت دلار نیز بستگی دارد.

  • Kami ارسالی در

    سلام.یا بیسوادی یا رانت بهت میدن.که هاچ بک و مینی کراس اور را شاستی بلند خطاب می کنی.ول کن بابا روزی باید جواب بدی .که اط لاعات غلط میدی مردم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها