|
کدخبر: 175052

قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو + جدول

رصد پرطرفدارهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها نیز همانند سایپایی ها امروز ۴ خرداد ۱۴۰۰ را بدون تغییر قیمت در بازار عرضه سپری کردند.

خودرو قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو + جدول

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی یک هفته اخیر محصولات پرطرفدار ایران خودرو نیز همانند سایپایی ها بازار را با نوسان اندک پشت سرگذاشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند افزایش قیمت خودرو در بازار موجب شده تا مصرف کننده واقعی توانایی حضور در بازار را نداشته باشد، از سوی دیگر گروهی که به خودرو نگاه سرمایه ای داشتند نیز در حال حاضر با توجه به اینکه توقع نزولی شدن قیمت دلار در بازار به وجود آمده از بازار خودرو کنار کشیده اند و این امر موجب شده تا بازار بدون خریدار بماند و قیمت ها در بازار فریز شود.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷ » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت تمام محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند. در این میان می توان به محصولات خانواده سمند اشاره کرد، براساس رصد بازار خودرو «سمند LX» امروز با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان در بازار معامله شد. «سمندLX با موتورEF۷» نیز امروز ۱۹۹ میلیون و سمند سورن ۲۴۱ میلیون تومان در بازار خودرو قیمت گذاری شدند.

براساس رصد بازار خودرو خانواده ۲۰۶ نیز امروز بدون تغییر در بازار معامله شدند. براساس ارزیابی های صورت گرفته قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» بدون تغییر در بازار ۲۵۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد و مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران+خودرو+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها