|
کدخبر: 171150

قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا (۱۸ اردیبهشت) + جدول

بازار خوروهای پرطرفدار سایپا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ همچنان بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

خودرو قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا (۱۸ اردیبهشت) + جدول

ایست قیمتی در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که محصولات شرکت ایران خودرو نیز امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

ثبات در بازار خودروهای سایپا در حالی رقم خورده که تصور می شد با باز شدن مراکز شماره گذاری از یک سو و نمایشگاه های خودرو از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو باشیم، اما روند امروز در بازار نشان داد بازار خودرو همچنان در انتظار نتایج مذاکرات هستی ایران است.

این روند در حالی برای محصولات سایپا ثبت شد که مراکز شماره گذاری و نمایشگاه های خودرو از نیمه فروردین ماه و به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز تعطیل شده بودند و فعالان بازار خودرو منتظر بودند تا با باز شدن مراکز شماره گذاری و نمایشگاه های خودرو بازار شکل صعودی به خود گیرد، انتظاری که محقق نشد و این امر نشان دهنده آن است که بازار همچنان در انتظار تغییرات در مناسبات سیاسی است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» امروز با قیمت ۱۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شده است. «کوییک معمولی» نیز ۱۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا نیز قیمت «تیبا ۲» امروز در بازار به ۱۳۲ میلیون تومان رسید. همچنین براین اساس رصد صورت گرفته در بازار «تیباصندوقدار» نیز امروز با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان در بازار معامله شد.ساینا نیز امروز با قیمت ۱۳۴ میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

قیمت+سایپا

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر