|
کدخبر: 170040

تیغ جراحی زیر گلوی پورشه + تصاویر

تک آرت به عنوان یکی از مشهورترین تیونرهای بازار اقدام به معرفی برنامه گرند جی تی خود برای پورشه پانامرا کرده است. این پکیج تقریباً تمامی جنبه‌های پانامرا را شامل می‌شود.

خودرو تیغ جراحی زیر گلوی پورشه + تصاویر

در بخش سیستم مدیریت پیشرانه شاهد بهبود قابل‌توجهی هستیم به گونه‌ای که قدرت و گشتاور پانامرا GTS و توربو S به ترتیب ۱۸۲ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتون متر و ۹۰ اسب بخار و ۱۳۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

تک-آرت۲

به این ترتیب پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی پورشه طبق گفته تک آرت در پانامرا GTS خروجی ۶۶۹ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت و گشتاور پانامرا توربو S به ۷۲۰ اسب بخار و ۹۵۰ نیوتون متر رسیده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این دو مدل نیز به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعتشان نیز به ۳۰۵ و ۳۱۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تک-آرت۴

تک آرت با اضافه کردن بچه گلگیرها به این خودرو پهنای پانامرا در بخش جلو را ۵۰ میلی‌متر و در بخش عقب ۸۰ میلی‌متر بیشتر کرده است. سپر جلو دارای ورودی هوای بزرگی است که باعث بهبود جریان هوا و خنک شدن ترمزها می‌شود. کاپوت فیبر کربنی و ورودی هوای مرکزی نیز بر ابهت این خودروی آلمانی افزوده‌اند. به این موارد باید بال عقب و دیفیوزر چند تیغه‌ای به همراه خروجی‌های اگزوز تیتانیومی را اضافه کرد. تکمیل کننده تغییرات بدنه هم رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی قابل انتخاب هستند.

تک آرت در کابین طیفی از ترکیب‌های چرم و آلکانترا با الگوها و رنگ‌های گوناگون، دوخت های متنوع، کف‌پوش‌های افترمارکتی و تریم فیبر کربن را ارائه می‌کند. لوگوی این تیونر نیز روی تریم درب‌ها، صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها نقش بسته است.

تک-آرت۳

منبع: پدال

ارسال نظر